Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:40:46 GMT

انتقاد گردشگران از نحوه سرویس دهی در آبشار بیشه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۹۲۸۸

انتقاد گردشگران از نحوه سرویس دهی در آبشار بیشه

به گزارش خبرآنلاین لرستان،گودرز علیزاده نبود تابلوههای راهنمای مسافران ، کمبود پارکینگ و عدم توجه به مسائل بهداشتی و خدمات رسانی مطلوب را ازجمله خواسته های مسافران نوروزی عنوان کرد و افزود؛ استان لرستان به سرزمین آبشارههای طبیعی و تاریخی شهرت دارد و براین اساس متولیان امر باید زیر ساخت های لازم را برای رفاه و آسایش بیش از پیش مسافران نوروزی فراهم آورند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی آبشار بیشه را یکی از مواهب الهی در کنار دیگر آثار تاریخی وطبیعی استان عنوان کرد و گفت ؛ توجه به زیر ساخت ها ی اماکن تاریخی وطبیعی میتواند به رونق اقتصادی و اشتغال استان کمک کند.
بازرس استاندار در ادامه با صبر وحوصله پای درد و دل مسافران نوروزی آبشار بیشه نشست و جهت مرتفع کردن خواسته هایشان قول مساعد داد.
گفتنی است مهندس گودرز علیزاده مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان طی حکمی از سوی دکتر خادمی استاتدار لرستان بعنوان بازرس وی در ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان منصوب شده است.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اشتغال خدمات رسانی سفرهای نوروزی شهرداری مسافران نوروزی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان مهرزاد در جلسه بررسی برنامه‌ها و توسعه زیرساخت‌های گردشگری هورامان با اشاره به لزوم اجرای ضوابط اعلام شده از سوی سازمان یونسکو اظهار داشت: باید در این راستا کمترین تغییرات را در منطقه هورامان به لحاظ بافت فرهنگی تاریخی، آداب و رسوم، معماری و طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه داشته باشیم
وی با بیان اینکه مراسم پیرشالیار و مراسم کومسای سال گذشته ثبت جهانی شد از برگزاری مراسم فرهنگی تاریخی کومسای در اواسط اردیبهشت ماه در منطقه اورامان خبر داد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین از برگزاری جشنواره سماق در روستای ژان از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: این مراسم امسال در این روستای تاریخی و جهانی با حضور گردشگران داخلی و میهمانان خارجی برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • سرنانوازی جزء جداناپذیر موسیقی لرستان است
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • فیلم | ایستگاه راه آهن بیشه استان لرستان در آستانه ثبت جهانی
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد