Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ 'سید حجت فتاحی' روز شنبه افزود: درتعطیلات عید تاکنون 2 فقره تصادف فوتی، هشت فقره تصادف جرحی و 22 فقره تصادف خسارتی در جاده های استان اردبیل بوقوع پیوسته است.
وی بیان کرد: تعداد سوانح رانندگی در ایام تعطیلات عید امسال در مقایسه با پارسال کاهش 14 درصدی داشته است.
سرهنگ فتاحی بیان کرد: رانندگی قانونمند و پایبندی به اصول رانندگی ایمن ضامن تجربه سفری ایمن، آرام و بدون حادثه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه خبری پلیس اردبیل ، وی همچنین از تشویق رانندگان قانونمند در جاده های استان خبر داد و گفت: این اقدام ابتکاری با هدف توسعه رویکرد ایجابی پلیس در مسیر تأمین آرامش سفر است.
او افزود: در این اقدام ابتکاری رفتار ترافیکی رانندگان در جاده های استان اردبیل توسط گشت های پلیس راه رصد و در صورت رانندگی قانونمند و پایبندی به اصول رانندگی ایمن، راننده خودرو با اهدای کارت هدیه تشویق می شود.
مجموع تردد در جاده های استان در ایام تعطیلات تاکنون 260 هزار و 429 دستگاه وسیله نقلیه بوده که دارای رشد14.1درصدی نسبت به سال گذشته می باشد.
6016/3006
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال استان اردبیل پلیس راه تصادف جاده های استان وسیله نقلیه موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب