Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم سرمربی تیم ملی از کجا می داند بازیکنان داخلی آماده نیستند. شاید هم لژیونرها پرواز می کردند و ما نمی دیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا پنجشنبه پرسپولیس مقابل سایپا که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در سال جدید بار دیگر بهترین آرزوها را برای ایرانیان داخل و خارج از کشور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای همه ما فوتبالی ها آرزوی سالی شاد دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: از اینکه فردا بازی می کنیم خوشحالم. بیعی است که می خواهیم سال جدید را با برد و انجام بازی زیبا شروع کنیم و بتوانی نتایج مستمر خودمان را ادامه دهیم. فکر نمی کنم نیازی باشد که بگویم چه دیداری پیش رو داریم. سایپا یک امتیاز از تیم دوم جدول کمتر دارد. آنها هدفشان این است که جزو سه تیم بالای حدول باشد تا به آسیا برسد. آنها بازی با پرسپولیس را دوست دارند. آنها از استقلال تهران پنج امتیاز گرفتند و ذوب آهن را برده اند. آنها بازی های بسیار خوبی با رقبایشان داشته اند. آنها دو ملی پوش استاندارد به نام های قلی زاده و ترابی دارند. تیم آنها تثبیت شده است. کاملا آگاهیم که بازی سحتی خواهیم داشت. درباره علی دایی هم باید بگویم قطعا یکی از بهترین مربیان است. او جنگنده و برنده متولد شده است و همیشه مهاجم است. بازی سختی با سایپا داریم.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند در سال ۹۷ قهرمان آسیا شود تصریح کرد: می دانم فردا با سایپا بازی داریم. از روز اولی هم که به تهان آمدم مدام تکرار کردم بلندپروازی هایمان پایان ندارد. می خواهیم همیشه ببریم اما آسان نیست. مقداری مشکل به خاطر محرومیت از جذب بازیکن داریم. برایمان سخت بود که مهدی طارمی و سروش رفیعی رفتند. آنها کیفیت و زیبایی بالایی به ما می دادند. اما مطمئنم سال جدید بهتر خواهیم بود.

برانکو در خصوص اینکه در بازی با سایپا از ملی پوشان خود استفاده خواهد کرد یا خیر اظهار داشت: آنها امشب باز می گردند و فردا در ترکیبمان نخواهند بود. کمال کامیابی نیا و محمد انصاری مصدوم از اردوی تیم ملی برگشتند. مشکل کامیابی نیا حل شده است اما انصاری هم نمی تواند بازی کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تصریح کرد: انتظار داریم فردا قهرمانی خود را قطعی کنیم. اما نمی دانم جشن قهرمانی می گیریم یا نه.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه راجع به این موضوع گفت: همانطور که قبلا گفتیم برنامه قهرمانی را در بازی آخرمان دنبال خواهیم کرد.

برانکو درباره  اظهارات کارلوس کی روش که گفته است بازیکنان داخلی باید در اردوی بلند مدت او باشند تا آماده شوند گفت: او از کجا می داند بازیکنان داخلی آماده نیستند. او از کجا می داند. چند بازی بوده است که آنها آماده نیستند. من فکر می کنم اگر سوال شما را درست متوجه شدم باید اینطور باشد که بعد از بازی با سایپا باید مرخصی سالانه بروم. اما من فقط سی روز حق مرخصی دارم. دیروز متوجه صحبت هایش شدم. گویا لژیونرها پرواز می کردند و من بعد از نیم ساعت آنها را نمی دیدم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: او دو تمرین برای تیم ملی داشته است. چطور می تواند به این تشحیص برسند. اگر نمی توانند بروند سر بزنند بروند و تمرین سرزنی کنند.

برانکو درباره تفاوت بین بازیکنان داخلی ولژیونر اظهار داشت: نمی توانم وقتی با آنها تمرین نکرده ام درباره این موضوع اظهار نظر کنم. پس آنظور که من متوجه شدم مربیان ایرانی خوب نیستند و علی دایی اینطور نیست. پس چرا ذوب آهن و سایر تیم ها در آستانه صعود به مرحله بعدی هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم استفاده از ملی پوشان اظهار داشت: وقتی آنها امشب می رسند من چطور می توانم آنها را در ترکیب بگذارم وقتی نبوده اند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی براینکه آیا حمایت از تیم ملی در حال حاضر با زمانی که وی در جام جهانی ۲۰۶۶آلمان قابل مقایسه گفت:  هیچ سرمربی تا به حال چنین امکاناتی نداشته است. به آقای تاج و مدیران فدراسیون تبریک می گویم که  چنین امکاناتی در اختیار تیم ملی گذاشته اند. تدارکات خیلیخ وبی از تیم ملی شده است.

پندار خمارلو در پایان نیز درباره سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چه اتفاقاتی درباره جلسات حمیدرضا گرشاسبی در سوییس با دادگاه CAS افتاده است گفت: جلسات متعددی در حال برگزاری است تا مشکل را حل کنیم. محرومیتی که با توجه به رضایت ریزه اسپور باید بین باشگاه و فیفا حل شود. آقای گرشاسبی نیز در حال حاضر نشستی را با مسئولان و حقوقدانان CAS دارند و فکر می کنم پس از این نشست خبری هم آنها از جلسه خارج شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی