Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا خواجه‌ای رئیس ستاد هماهنگی بازسازی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  تا پایان تیر ماه امسال، سقف تمام واحدهای روستایی تخریب شده در زلزله زده می‌شود.

به گفته وی؛ تمامی اقدامات برای ساخت واحد‌های مسکونی در شهر‌ها و روستا‌های زلزله زده با همکاری مردم انجام می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجه‌ای در ادامه افزود: تامین و توزیع مصالح ساختمانی از سوی بنیاد مسکن در راستای حمایت و مدیریت در مناطق زلزله  زده انجام می‌شود و امیدواریم با مدیریت زمان و هزینه، بهترین بهره وری را در کمترین زمان ممکن داشته باشیم.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی کرمانشاه با بیان اینکه بخش بزرگی از واحد‌های تعمیری در ایام نوروز به پایان می‌رسد، گفت: کار مرمت و تعمیر این واحد‌ها در ابتدای سال  به طور قطع در روستا‌ها به اتمام می‌رسد.

خواجه‌ای درباره بازسازی واحد‌های مسکونی در شهر‌ها نیز گفت: برخی از محدودیت‌ها در شهر‌ها وجود دارد که همین موضوع باعث زمانبر شدن ساخت این واحد‌ها شده است.

وی یادآور شد: مشکلات صدور پروانه ساختمانی، نظارت نظام مهندسی و ارائه پروانه ساخت از سوی شهر‌ها باعث کُند شدن عملیات ساخت و ساز در شهر‌های کرمانشاه شده است و امیدواریم هر چه سریعتر مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود تا نیمه اول امسال بتوانیم ساخت واحد‌ها را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن زلزله بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود

به گزارش صدای ایران از ایرنا، فرزند مرحوم ناصر حجازی به جمع کادرفنی استقلال اضافه شد.

به پیشنهاد جواد نکونام و موافقت سرپرست باشگاه استقلال، آتیلا حجازی فرزند زنده‌یاد ناصر حجازی که پیش از این به عنوان مربی و بازیکن سابقه حضور در باشگاه استقلال را در کارنامه‌اش دارد، سمت مدیر تیم استقلال را بر عهده گرفت.

قرار است حجازی امروز با حضور در محل تمرین استقلال کارش را آغاز کند.

نصرالله خواجه‌گیری مدیر اجرایی استقلال نیز استعفا داده و قرار است با حضور در محل تمرین استقلال از مربیان و بازیکنان این تیم خداحافظی کند.

خواجه گیری تا ساعاتی آینده متن استعفای خود را به صورت رسمی منتشر می‌کند.

دیگر خبرها

  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود