Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:31:20 GMT

نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک ملل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۹۸۷۰

نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک ملل افتتاح شد

سرپرست فرمانداری ساری با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک ملل ساری اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز با صد غرفه از سراسر کشور تا 12 فروردین دایر است.

به گزارش ایلنا از ساری،اسماعیل حسن‌زاده در نشست خبری با موضوع ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان ساری با اشاره فعالیت 26 مجتمع‌های فرهنگی و تفریحی متعلق به وزارت‌خانه‌ها و قوه‌های مختلف در جاده پلاژ شهرستان ساری اظهار داشت: این مجتمع‌‌ها در هر دوره که از یک تا چند روز است،  پذیرای 12 هزار مسافر و‌گردشگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر نظارت بر مهمان‌پذیرها و مراکز اقامتی برای ارائه خدمات مناسب تر تأکید کرد و ‌افزود: با هدف کم کردن هزینه سفر با همکاری آموزش و‌ پرورش قریب به 50 مدرسه در شهرستان با کلاس‌های نوع ویژه، الف و ب و ظرفیت پذیرش 470 خانوار به خانواده‌های فرهنگی و وابستگان آنان خدمات ارائه می‌دهند.

سرپرست فرمانداری ساری به فضاسازی پارک‌ها برای برپایی چادرهای اقامتی مسافران از تشکیل کمیته‌های بازرسی، نظارت و تنظیم بازار و گشت‌های مشترک مداوم از صبح تا شب از روز نخست طرح نوروزی خبر داد.

حسن‌زاده اعلام کرد: تا پایان روز گذشته نزدیک به صد هزار مسافر وارد ساری شدند.

وی اماکن مربوط به میراث فرهنگی مانند موزه کلبادی، مسجد فرح آباد ساری و وستمین چهاردانگه را آماده ارائه خدمات اعلام کرد و گفت: هفت کمپ همچون امداد و نجات، هلال احمر، گردشگری، سلامت، شهرداری و غیره در سطح شهر راه‌اندازی شده است.

قاسمی افزود: برای بالابردن ضریب امنیتی و کاهش جرائم قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی راه اندازی شد.

حسن‌زاده ضمن اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک ملل ساری اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز با صد غرفه از سراسر کشور تا 12 فروردین دایر است.

سرپرست فرمانداری ساری بازارچه های نوروزی در بخش‌های دو دانگه و چهاردانگه و کلیجانرستاق را در حال فعالیت اعلام کرد و افزود: دو ‌واحد بوم‌گردی به صورت رسمی در روستای اورست و مالخواست چهاردانگه و همچنین در دهستان پشت‌کوه منطقه دودانگه در حال ارائه خدمات هستند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امداد و نجات سفرهای نوروزی شهرداری صنایع دستی مدرسه موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل