Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از وزارت نفت، سپهر سپهری با بیان این‌که در سالی که گذشت حفاری و تکمیل ۱۵۹ حلقه چاه شامل ۶۲ حلقه توسعه‌ای، هشت حلقه توصیفی، دو حلقه اکتشافی و ۸۷ حلقه تعمیری پایان یافت، گفت: ثبت ۲۵۳ هزار و ۷۵۴ متر حفاری و انجام حفاری ۲۳ حلقه چاه به مدت ۵۶۸ روز زودتر از برنامه، بخشی از عملکرد این شرکت را در روز شمار سال ۹۶ رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تحقق ۷ هزار و ۸۸۵ مورد خدمات جانبی حفاری به موازات عملیات حفاری اشاره و افزود: این خدمات متنوع که افزون بر ۲۰ نوع کار تخصصی در صنعت حفاری است مشتمل بر ۴ هزار و ۱۷۵ عملیات در مدیریت سیمان و انگیزش چاه، ۲ هزار و ۲۸۸ عملیات در مدیریت خدمات فنی حفاری و یک هزار و ۴۲۲ عملیات در مدیریت خدمات ویژه حفاری است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: همسو با این برنامه‌ها، شرکت ملی حفاری ایران حضور موثر در بازارهای بین المللی و منطقه را هدفگذاری کرده و در چند ماه اخیر مذاکرات مستمری با شرکت حفاری عراق (IDC)، شرکت روسی تاتنفت (TAT NEFT) و همچنین چند شرکت خارجی دیگر به عمل آورده و مقدمات گفت‌وگو با مقام‌های نفتی دو کشور عمان و قطر نیز در جریان است.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در نیمه دوم سال گذشته چند تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های ایرانی از جمله مدیریت طرح‌های صنعتی ایران  (IPMI)، یک شرکت ایرانی و  شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC) امضا و مبادله شد که بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها شرکت ملی حفاری ایران و این شرکت‌ها در پروژه‌های نفت و گاز در داخل و خارج از کشور همکاری خواهند داشت.

سپهری یکی از مهمترین برنامه های این شرکت را برگزاری دوره های تخصصی برای کارکنان شرکت عنوان کرد و گفت: اوایل پارسال قرارداد همکاری پنج ساله با شرکت اسکاتلندی در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی کنترل فوران (IWCF) امضا شد که با توجه به دانش تخصصی مهار و کنترل فوران چاه‌های نفت و گاز دارای اهمیت بالایی است.

مدیرعامل شرکت ضمن تاکید بر رعایت استانداردها و ضوابط HSE، استمرار برگزاری دوره‌های تخصصی مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست را در سال جدید یادآور شد.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی»، افزود: این شرکت تامین نیازهای خود از تولیدات داخلی را در اولویت قرار داده و امسال در همکاری با سازندگان و تولیدکنندگان برای بومی سازی کامل صنعت حفاری و استفاده از کالاها و اقلام ساخت داخل تلاش خواهد کرد.

true برچسب ها : دکل حفاری سپهر سپهری شرکت ملی حفاری ایران وزارت نفت ایران true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: دکل حفاری سپهر سپهری شرکت ملی حفاری ایران وزارت نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روسیه از ایران

 

به گزارش تابناک، یک مقام مسئول گفت: هیات‌های روسی در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند و این اتفاق بسیار نادر است.

روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه «تهران ۲۰» اظهار داشت: چهارشنبه «۱۲ اردیبهشت ماه»، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

او در ادامه بیان کرد: کشورهایی از جمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

او اظهار کرد: هیات‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند. آنها استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب