Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:25:54 GMT

لوکزامبورگ سفیرش در روسیه را فرامی‌خواند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۰۱۹۶

لوکزامبورگ امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که سفیرش در روسیه را برای رایزنی فرامی‌خوانده و گفته که با دولت انگلیس با این مساله توافق دارد که مسکو به احتمال زیاد مسئول حمله به جاسوس سابق دوجانبه روس و دخترش در خاک این کشور است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، لوکزامبورگ هیچیک از دیپلمات‌های روس را اخراج نکرده اما یکی از کشورهای اتحادیه اروپاست که به تازگی به مسمومیت جاسوس سابق دو جانبه روس و دخترش با عامل شیمیایی در خاک انگلیس واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آمریکا و استرالیا دیپلمات‌های روس را در واکنش به مسمومیت سرگئی اسکریپال و دخترش یولیا اخراج کرده‌اند.

وزارت خارجه لوکزامبورگ در بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت لوکزامبورگ این حمله را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می‌کند و با تحلیل‌های دولت انگلیس مبنی بر اینکه روسیه به احتمال زیاد مسئول این حمله است و هیچ توضیح دیگری در این باره وجود ندارد، موافق است.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه لوکزامبورگ آمده است: ژان آسلبورن، وزیر خارجه تصمیم گرفته تا سفیر لوکزامبورگ را از روسیه فرابخواند و با او در این باره به رایزنی بپردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر و فعالیت سامانه ناپایدار از امروز تا روز چهارشنبه بر فراز استان، اظهار داشت: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید، در برخی مناطق مستعد احتمال گردوخاک و بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ، به ویژه در غرب و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش ابر در برخی مناطق شرق و شمال و روز سه شنبه احتمال رگبارهای پراکنده و موقت در این مناطق و در سطح استان، افزایش شدت وزش باد، گاهی تندباد لحظه‌ای انتظار می‌رود.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق ۲ تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن به ۱۱ درجه بالای صفر بالای می‌رسد.

کد خبر 6098259

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • چراغ سبز انگلیس برای حمله به خاک روسیه؛ وعده کامرون به زلنسکی!
  • کامرون: اوکراین حق دارد به قلمرو روسیه حمله کند!
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد