Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:29:33 GMT

تلفات سوانح جاده ای نوروز در استان مرکزی ۴۷درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۰۵۶۵

تلفات سوانح جاده ای نوروز در استان مرکزی ۴۷درصد کاهش یافت

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی از کاهش ۴۷درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای استان مرکزی طی نیمه اول تعطیلات نوروزی۹۷، نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، کیومرث عزیزی اظهار داشت: پلیس با به منصه ظهور رساندن امنیت و احساس امنیت در جامعه موجبات سرمایه‌گذاری در اقتصاد داخلی را رقم زده و فرامین مقام معظم رهبری را در تحقق شعار محوری سال یعنی حمایت از کالای ایرانی همواره در سرلوحه اقدامات خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم بوده و در راه خدمت رسانی به آنان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

عزیزی بیان کرد: مهمترین وظیفه و هدف پلیس در طول ماموریت های نوروزی پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت بوده و برای انجام درست و دقیق این مأموریت افزون بر کارکنان و...، افرادی نیز از نهادهای حفاظتی و مراقبتی، بسیج و یگان‌های حفاظت سازمان‌ها به کار گرفته شده که پس از آموزش و توجیه شدن به تناسب جغرافیای ماموریتی در سراسر استان تقسیم شده اند تا در تامین امنیت در تعطیلات نوروزی سهیم باشند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: در کنار ایجاد ایستگاه های نوروزی با به کارگیری واحدهای گشتی مختلف اعم از خودرویی، موتوری و پیاده در سراسر استان و گشت مستمر در مناطق جرم خیز هیچ نقطه کوری را برای سوء استفاده مجرمان و تبهکاران در سطح استان باقی نمی گذاریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی در جاده طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" گفت: ماموران پلیس راه "یزد-طبس" هنگام گشت زنی در جاده متوجه شدند یک دستگاه پراید به صورت مشکوک در کنار جاده و پشت تپه‌ها رها شده است. 


وی افزود: طی استعلام و بررسی‌های میدانی مشخص شد خودرو مسروقه است که بلافاصله مراتب به عوامل انتظامی اعلام شد.


 رئیس پلیس راه استان یزد افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و پراید سرقتی تحویل ماموران انتظامی اشکذر شد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری