Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@10:03:00 GMT

دستگیری قاتل فراری در چابهار

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۰۹۵۰

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری قاتل فراری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ" حیدر علی کیخایی مقدم"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع قتل مسلحانه مردی 35 سال در تاریخ دهم اسفند ماه سال 96 در شهرستان چابهار و فراری شدن قاتل از صحنه جرم بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی هویت و مخفی‌گاه قاتل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان با اشاره به علت و انگیزه قتل به دلیل اختلافات مالی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در قشم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی اکبر جاویدان امروز (دوم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران گفت :در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای جزیره قشم، و متواری شدن قاتل ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله ، به مقصد یکی از استان های همجوار متواری شده است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از بازگشت متهم مطلع که با هماهنگی قضایی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد