Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز  «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد، ارتش این رژیم حمله به برخی مواضع در سوریه را از سر گرفته است.
وی که این موضوع را به روزنامه «جرازولم پست» گفته و تنها بخش‌هایی از آن امروز (چهارشنبه) منتشر شده، اشاره به جزئیات بیشتری نکرد.
 این اولین باری است که یک مقام اسرائیلی پس از حادثه ساقط شدن جنگنده اف-16 اسرائیلی توسط سوریه در ماه گذشته میلادی (فوریه/جزئیات بیشتر)، اینچنین صحبتی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
آیزنکوت در ادامه وعده تکمیل دیوار حائل در مرز نوار غزه تا پایان سال 2018 را داد و سپس به برگزاری راهپیمایی بازگشت که قرار است جمعه (2 روز دیگر) در غزه برگزار شود، پرداخت و گفت که در صورتی که فلسطینی‌ها به زیرساخت‌های اسرائیل حمله کنند به نیروهای خود اجازه تیر می‌دهد.
وی در صحبت خود از ایران و حزب‌الله هم غافل نشد و ادعا کرد: ایران جرأت نزدیک شدن به مرزهای اسرائیل در بلندی‌های جولان را ندارد و حزب‌الله نیز از قدرت موشکی برای زدن اهداف مشخص در داخل اسرائیل برخوردار نیست.
این ادعای آیزنکوت در حالی بیان می‌شود که مقامات مختلف این رژیم، پیشتر به قدرت موشکی حزب‌الله اذعان کرده‌اند.

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: اسرائیل حزب الله سوریه اسرائیلی موشکی آیزنکوت مشترک جزئیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله عاملی: عملیات وعده صادق بزرگ‌ترین حادثه قرن است

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید حسن عاملی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده نمازگزاران و اقشار مختلف مردم برگزار شد ضمن یادآوری جنایت‌های تاریخی رژیم صهوینیستی در ایران اظهار کرد: از اول انقلاب، رژیم صهیونیستی در ایران مرتکب جنایت‌های بزرگ شد ترور شخصیت‌ها، ترور دانشمندان هسته‌ای، بمب‌گذاری‌های وحشتناک، وضع تحریم‌ها، تشدید تحریم‌ها، تحریک آمریکا و اروپا علیه ایران، حمایت از منافقین که با همکاری اسرائیل ۱۷ هزار نفر را در ایران ترور کردند حتی ترامپ بعد از ترور شهید سلیمانی و تهدید ایران اعلام کرد که اسرائیل در این ترور دست داشت و... بله! اسرائیل جنایات بزرگ در ایران در این ۴۰ سال مرتکب شد.

وی افزود:، ولی برای ایران به عللی زمینه تنبیه و قصاص فراهم نشد تا اینکه این رژیم جرات را به حدی بالا برد که به کنسولگری ایران در دمشق که به منزله خاک ایران بود یورش برد و بهترین فرماندهان ما را که برای تامین امنیت ایران و سرکوب داعش در سوریه بودند به شهادت رساند در اینجا بود که آرزوی قلبی همه ایرانیان که انتقام از جنایات اسرائیل بود برای اولین بار فراهم شد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: اقدام شجاعانه ایران در قصاص از اسرائیل در قالب وعده صادق بزرگ‌ترین حادثه قرن ماست هنوز خیلی‌ها عمق و کنه این اقدام را متوجه نشده‌اند برای اولین بار در غرب آسیا یک قدرت بسیار مقتدر و مستقل از مسلمان‌ها سر برافراشت و ظهور کرد و از قدرت اهریمنی غرب نترسید.

آیت الله عاملی بیان کرد: از زمان سقوط دولت عثمانی به این طرف هیچ کشور اسلامی قدرت و جرات کوچکترین اعتراض در برابر مظالم بی حد و حصر این قدرت اهریمنی که اسرائیل یک نماینده هار آنهاست نداشته است در قرن گذشته آن‌ها تمام توان خود را بسیج کردند تا در خاورمیانه کانون قدرتی تشکیل نشود تحریم و محدودیت‌های برجامی همه در این راستا بود.

آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در محاسبه خود در حمله به کنسولگری ایران کاملاً اشتباه کردند

خطیب جمعه اردبیل افزود:، اما جمهوری اسلامی تمام این طلسمات را شکست و این بار در برابر اقدام کاملاً غیرقانونی اسرائیل یعنی حمله به مرکز دیپلماسی، اقدام به انتقام و تنبیه متجاوز کرد این برای آن‌ها کاملاً باورنکردنی بود؛ آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در محاسبه خود در حمله به کنسولگری ایران کاملاً اشتباه کردند این را خودشان اظهار می‌کنند و می‌گویند «اصلاً فکر نمی‌کردیم ایران اقدام به قصاص کند، چون تا حال هم در داخل ایران و هم در سوریه افراد ایران را کشته بودیم، ولی ایران صبر کرده بود»

وی گفت: آن‌ها خیال کرده بودند سیاست صبر و کظم غیض در ایران دائمی است، ولی در قصاص اخیر فهمیدند ایران سیاست خود را از صبر به انتقام آن هم در قلب اسرائیل تغییر داده است حاصل اینکه مبادا به این عمل انتقامی صرفاً به چشم یک گوشمالی در برابر اسرائیل نگاه شود بلکه باید به این چشم نگاه کرد که زمان یکه تازی قدرت اهریمنی و نماینده آن یعنی اسرائیل دیگر تمام شد و قطب‌بندی تازه شکل گرفت.

آیت الله عاملی اضافه کرد: تازه آنچه دیده شد اولاً قله یک کوه بسیار مرتفع است و این قدرت جدید تمام توان و ظرفیت خود را هنوز نشان نداده است ثانیاً این اقتدار از دل محاصره اقتصادی و محاصره تکنولوژی سر برآورده است.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق امنیت فوق العاده داخلی و خارجی برای ایران درست کرد اگر این اقدام صورت نمی‌گرفت رژیم شرور اسرائیل قطعاً برای عملیات‌های دیگر حتی در داخل کشور جری می‌شد و ما در آینده ویلات و مصیبات داشتیم.

وی گفت: این اقدام نشان داد که از این به بعد هرگونه حمله به ایران هزینه سنگینی برای اسرائیل خواهد داشت این رژیم شرور بار‌ها در داخل کشور شرارت کرده بود و باید تنبیه می‌شد تا دوباره طمع در هجمه به ایران نداشته باشد

عملیات وعده صادق غرور مقدس یک و نیم میلیارد مسلمان را احیاء کرد

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: این عملیات نه تنها غرور مقدس ایرانی‌ها بلکه غرور مقدس یک و نیم میلیارد مسلمان را احیاء کرد و در تمام کشور‌های اسلامی ملت‌ها ایران را تحسین می‌کنند با این عملیات بارقه امید در دل تمام مسلمان‌ها درست شده است و استکبار جهانی شدیداً واهمه دارد که ایران برای کشور‌های مسلمان دیگر الگو شود. 

آیت الله عاملی عنوان کرد: در این عملیات ایران برخلاف اسرائیل انسان‌های عادی را هدف قرار نداد بلکه در منطقه نقب سه پایگاه مهم نظامی اسرائیل را مورد حمله قرار داد ایران با این اقدام ارزشمند آداب جنگ را به سردمداران خون ریز اسرائیل یاد داد.

وی خاطر نشان کرد: توجه شود که در این گونه عملیات که فاصله حدود دو هزار کیلومتر است دشمن به راحتی متوجه می‌شود که پهپاد‌ها و موشک‌ها می‌آیند در نتیجه کاملاً مجهز و آماده می‌شود که آن‌ها را ساقط کند، اما به اعتراف خود اسرائیل درصد مهمی از پهپاد‌ها و موشک‌ها از موانع بسیار پیشرفته عبور کرد. 

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: عبور ایران از سپر هوایی غیر قابل نفوذ آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان که در اردن و در خط مقدم دفاع از اسرائیل بودند یک پیام وحشتناک برای آن‌ها دارد و آن دسترسی ایران به تکنولوژی بسیار برجسته نظامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ظرفیت‌های قدرتمند نظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آمریکا و اروپا نتوانستند جلوی موشک‌های ایران را بگیرند، آنها، ولی به راحتی می‌توانستند از شلیک موشک‌ها جلوگیری کنند و آن محکوم کردن حمله اسرائیل به کنسولگری ایران بود.

وی بیان کرد: حمله به کنسولگری ایران در دمشق تله بزرگی برای نتانیاهو بود که آن را تندرو‌های دست راستی کابینه اسرائیل طراحی کردند و حالا آن‌ها قصد دارند نتانیاهو را به یک تله بسیار بزرگتر وارد کنند و آن حمله به ایران است این حمله قطعاً به مصلحت اسرائیل و آمریکا نخواهد بود و عکس‌العمل ایران مساوی با سقوط کابینه نتانیاهو و مقدمه برای سقوط خود اسرائیل خواهد بود.

آیت الله عاملی گفت: اسرائیل در برابر انتقام ایران یک غلط بزرگی را مرتکب شده و گفته باید سپاه ایران را به عنوان یک مجموعه تروریستی ثبت کنند این سخن اسرائیل استهزاء و تمسخر بزرگی را در کشور‌های مختلف علیه اسرائیل درست کرد سوال همه این است که چگونه قاتل ۳۴ هزار زن و کودک تروریست نیست، اما سپاه که در برابر حمله به خاک ایران و به شهادت رساندن فرماندهان عکس العمل نشان داده تروریست است! مگر اینکه معتقد باشیم که مفاهیم سیاسی هم تحریف شده و مبنای جدیدی بر مبنای مصالح استکبار جهانی پیدا کرده است.

امام جمعه اردبیل افزود: جای بسیار تاسف است که اسرائیل اعلام کرده حمله ایران را با ترور شخصیت‌های ایرانی جواب خواهد داد این سخن اقرار کامل از طرف خود اسرائیل است که این رژیم یک تروریست دولتی است و جای تعجب است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها این سخن را محکوم نمی‌کنند. 

وی تصریح کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب از امروز جمعه کل دنیا را پر کرد که اسرائیل به ایران حمله کرده است این اعلام مصرف داخلی برای اسرائیل دارد و تلاش برای اعلام این مطلب است که به دنیا بگوید ما در برابر ایران ساکت نماندیم! این دروغ بزرگ هم یک مسخره بزرگی است و هم نشان ضعف و زبونی اسرائیل را می‌رساند تا قدرت اسرائیل.

ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود و حالا تمام رسانه‌های دنیا سوال می‌کنند که مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟ به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه گفت: در مسیر رسیدن به آسایش و ثبات اقتصادی دولت وظیفه بسیار خطیری دارد در کنار آن ملت عزیز نیز عقلاً، شرعاً و عرفاً وظایفی دارد هر سال دولت به تناسب تورم بلکه پایین‌تر از تورم موجود به حقوق کارکنان و کارگران اضافه می‌کند این معنایش و لازمه‌اش این نیست که تمام بخش‌های کشور اعم از کارخانجات تولیدی و خدماتی بعد از عید نوروز قیمت‌ها را بالا ببرند و الاّ هم آن چه دولت به کارکنان، کارمندان و کارگران اضافه کرده اثر خود را از دست می‌دهد و هم در نهایت دود گرانی به چشم همه خواهد رفت.

وی گفت: در حال حاضر مجموعه‌های تولیدی می‌گویند صد‌ها کارگر داریم و دستمزد بالا رفته و باید قیمت محصول را بالا ببریم تا اضافه حقوق به پای ما نوشته نشود بلکه به پای مصرف کننده نوشته شود و حتی بعضی از این‌ها متناسب با درصد اضافه حقوق، قیمت کالا را بالا نمی‌برند بلکه بهانه دستشان می‌افتد و خیلی بالاتر از آن قیمت تعیین می‌کنند در اینجا دستگاه‌های نظارتی باید دخالت کنند.

اما بالاتر از آن وجود روحیه تراحم، تواد و انفاق در آحاد ملت است اگر به همدیگر رحم نکنیم خداوند هم رحم نخواهد کرد من این مطلب را از مسئولین پرسیدم گفتند دولت تصریح کرده که هیچ مجموعه‌ای حق بالا بردن قیمت کالا‌های خود را ندارد در آن صورت این سوال مطرح می‌شود که آیا ابزار لازم و نیروی انسانی کار بلد برای نظارت، کنترل و اعمال حاکمیت وجود دارد؟ دولت مردان توجه کنند که در چنین شرایطی حمایت از تولید کننده حداقل با اختصاص تسهیلات ارزان قیمت یک ضرورت است.

جلوی ساخت و ساز در حریم شورابیل گرفته شد

امام جمعه اردبیل در پایان با اشاره به ساخت و ساز در حریم شورابیل گفت: از همشهری‌های بسیار فهیم که این روز‌ها به ساخت و ساز در حریم شورابیل حساسیت نشان دادند قلباً تشکر می‌کنم و به همه عزیزان بشارت می‌دهم که جلوی این ساخت و ساز گرفته شد پایه‌ها نیز به زودی برداشته خواهد شد و شورابیل برای همیشه شورابیل خواهد ماند و هویت طبیعی این سرمایه بزرگ با حضور همشهریان عزیز در صحنه هیچ وقت و توسط هیچ کس و هیچ نهاد بهم ریخته نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نمایش قدرت بود نه اعمال قدرت نظامی و دفاعی
  • آیت الله عاملی: عملیات وعده صادق بزرگ‌ترین حادثه قرن است
  • شوک صهیونیست‌ها از حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر سری اسرائیل
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ
  • «وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی