Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سوریه، «بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل، سه‌شنبه شب در جلسه شورای امنیت درباره کشورش گفت که «زنگ آزادسازی کامل غوطه شرقی به صدا درآمده» و سوریه نمی‌پذیرد که عناصر تروریستی در خاکش باشند و بزودی همه خاک اشغالی خود از جمله جولان، عفرین، رقه و ادلب را آزاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الجعفری با بیان اینکه فقط دو عضو شورای امنیت اکنون در دمشق سفارتخانه باز دارند و توصیف آنان از وضعیت انسانی سوریه دقیق‌تر بود، گفت «همانطور که در اواخر سال 2016 به مردم خود وعده داده‌ بودیم که دولت سوریه بخش شرقی شهر حلب را از وجود گروه‌های تروریستی مسلح پاک می‌کند، و این کار را کرد... امروز به مردم خود نوید می‌دهیم که زنگ آزادی کامل غوطه شرقی به صدا در آمده... و به آنان مژده می‌دهیم که جولان، عفرین، رقه و ادلب و وجب‌به‌وجب خاک اشغالی خود را از وجود عناصر مسلح و نیروهای اشغالگر... پاک خواهیم کرد». 

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل

 

در حال تکمیل...

انتهای پیام/ص 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • آیا انسان واقعا «اختیار» دارد؟ اسپینوزا پاسخ می‌دهد
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام