Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 83 درصدی تلفات جاده‌ای نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی مردم و تلاش فرماندهی انتظامی استان، پلیس راه و سایر دستگاه‌ها تاکنون تلفات جاده ای نوروز امسال این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 83 درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: 80 درصد تصادفات جرحی و خسارتی استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ناشی از خروج وسیله نقلیه از جاده یا واژگونی خودرو بعلت خستگی و خواب آلودگی، توجه نکردن به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجار بوده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هفتمین روز فروردین ماه امسال پرتردد ترین روز تعطیلات نوروز را به خود اختصاص داده است. شلوغ ترین محور های استان کهگیلویه وب یوراحمد به ترتیب " یاسوج- بابامیدان"، گچساران- نورآباد" و "یاسوج –سمیرم" بوده است.

وی با بیان اینکه از سراسر کشور پذیرای مسافران نوروزی بوده ایم، ادامه داد: بیشترین مسافران نوروزی استان از استانهای خوزستان، فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر و کمترین مسافران از استانهای آذربایجان، خراسان و قزوین بوده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: میزان مسافرت مسافران نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد افزایش نشان می دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند

به گزارش قوه قضاییه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند