Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@17:27:33 GMT

زنگ آزادی غوطه نواخته شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۱۸۰۱

زنگ آزادی غوطه نواخته شد

«بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل، سه‌شنبه شب در جلسه شورای امنیت درباره کشورش گفت که «زنگ آزادسازی کامل غوطه شرقی به صدا درآمده» و سوریه نمی‌پذیرد که عناصر تروریستی در خاکش باشند و بزودی همه خاک اشغالی خود از جمله جولان، عفرین، رقه و ادلب را آزاد خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با دادن وعده آزادی «جولان» و «عفرین» اعلام کرد که زنگ آزادی غوطه شرقی دمشق به صدا در آمده و سوریه همه خاک اشغالی خود را آزاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل، سه‌شنبه شب در جلسه شورای امنیت درباره کشورش گفت که «زنگ آزادسازی کامل غوطه شرقی به صدا درآمده» و سوریه نمی‌پذیرد که عناصر تروریستی در خاکش باشند و بزودی همه خاک اشغالی خود از جمله جولان، عفرین، رقه و ادلب را آزاد خواهد کرد.

الجعفری با بیان اینکه فقط دو عضو شورای امنیت اکنون در دمشق سفارتخانه باز دارند و توصیف آنان از وضعیت انسانی سوریه دقیق‌تر بود، گفت: «همانطور که در اواخر سال ۲۰۱۶ به مردم خود وعده داده بودیم که دولت سوریه بخش شرقی شهر حلب را از وجود گروه‌های تروریستی مسلح پاک می‌کند، و این کار را کرد... امروز به مردم خود نوید می‌دهیم که زنگ آزادی کامل غوطه شرقی به صدا در آمده... و به آنان مژده می‌دهیم که جولان، عفرین، رقه و ادلب و وجب‌به‌وجب خاک اشغالی خود را از وجود عناصر مسلح و نیرو‌های اشغالگر... پاک خواهیم کرد».

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با بیان اینکه «اگر فداکاری ارتش سوریه و حمایت مردم و برحق بودن مسئله ما و اگر حمایت متحدان و دوستان نبود... این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد... حقایقی که در دوره اخیر در عملیات آزادسازی غوطه شرقی از گروه‌های تروریستی فاش شده بار دیگر ثابت کرد که پیشتر از ابتدای این جنگ تروریستی جهانی، بار‌ها آن را به شما گفته بودیم؛ جنگی که عربستان و قطر و اسرائیل و ترکیه و آمریکا و انگلیس و فرانسه علیه سوریه به راه انداختند...».

نماینده سوریه افزود: تمایل دارم به حامیان تروریسم که برخی آنان در این سالن حضور دارند بگویم که طرح مفلسانه‌تان که هفت سال است دارید اجرایش می‌کنید تا تروریست بودن برخی گروهک‌های تکفیری را مخفی کنید و آنان را به جای معارضان میانه‌رو سوریه جا بزنید، شکست خورده و غوطه سقوط نکرد آنطور که نماینده آمریکا گفت، بلکه آزاد شد همانطور که شرق حلب را آزاد کردیم و آنکه در غوطه شرقی سقوط کرد، ترورسیم بود...».

بشار الجعفری با انتقاد از جانبداری سازمان ملل از گروه‌های مسلح در سوریه در گزارش‌هایش، ابراز امیدواری کرد که «سازمان ملل رفتار خود را که در دیگر مناطق نشان داده، تکرار نکند» و شیوه جدیدی را بر اساس منشور خود و قوانین بین‌الملل در پیش بگیرد.

عملیات پاکسازی غوطه شرقی از گروه‌های تروریستی از بیستم بهمن ماه گذشته آغاز شده و پس از پاکسازی بخش جنوبی آن، اکنون مراحل نهایی خود را پشت سر می‌گذارد و در صورتی که «دوما» آزاد شود، کل غوطه شرقی بعد از چندین سال از اشغال تروریست‌ها آزاد می‌شود.

استفاده از سلاح شیمیایی توسط تروریست‌ها

نماینده سوریه در سازمان ملل با انتقاد از حملات کشور‌های حامی تروریسم در سوریه گفت که برخی از این کشور‌ها به گروه‌های تروریستی تحت حمایت خود دستور داده‌اند تا از سلاح شیمیایی استفاده کنند در سوریه تا شواهدی ساختگی برای متهم کردن دولت سوریه بسازند... جدیدترین اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم نشان می‌دهد که سناریو دیگری سازمان‌های اطلاعاتی این کشور‌ها با افراد موسوم به «کلاه سفیدها» در حال اجرا دارند که قرار است نزدیک خط حائل در جولان اشغالی اجرا شود؛ جایی که گروه‌های تروریستی گاز‌های سمی را علیه مردم «الحاره» استفاده خواهند کرد و بعد از آن مجروحان را به بیمارستان‌های دشمن اسرائیلی منتقل می‌کنند و خودتان می‌توانید حدس بزنید که پزشکان نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی آنگاه چه خواهند گفت.

بشار الجعفری افزود: اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که سناریو دیگری در دو روستای الهابط و قلب لوزه در ریف ادلب در حال آماده‌سازی است چرا که دو خودرو پخش زنده در آنجا دیده شده و کارشناسانی با ملیت‌های مختلف در کنار کادری از زنان و کودکانی از اردوگاه‌های مرزی سوریه و ترکیه در حال آماده شدن هستند. این اطلاعات مهم را بر عهده شورای امنیت می‌گذارم. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003LC9

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 

 خسرو ملکشاهی در همایش روز روانشناس و تجلیل از فعالین طرح محب استان کرمان گفت: ۸۲ تیم مشاوره در قالب طرح محب به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان ارائه خدمت کردند که جا‌ی تقدیر دارد؛ و‌ی با اشاره به اینکه بدلیل بیماری کرونا فرصت چنین گردهمایی برای جامعه روانشناسان میسر نشده بود گفت: هدف از این همایش یک نشست هم فکری و هم اندیشی و تقدیر از جامعه روانشناسان است که به نوعی بازوان پرتوان سازمان بهزیستی بوده و به افراد نیازمند ارائه خدمت می‌دهید.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه شعار امسال روز روانشناس ((امید آفرینی با توسعه خدمات روانشناختی و مشارکت مردم)) است، گفت: سیاست سازمان بهزیستی توسعه خدمات است.
ملک شاهی بیان داشت:در استان کرمان۱۳۴ مرکز مشاوره وجود دارد و تمام شهرستان‌های استان دارای مرکز مشاوره هستند.

وی افزود: رویکرد سازمان ارائه خدمات تخصصی است که این مهم با کمک با دستگاه‌هایی که به نوعی دارند خدمات مشاوره‌ای انجام می‌دهند.

ملک شاهی در خصوص استفاده از مشارکت مردم در برنامه‌های بهزیستی بیان داشت: در خصوص همین شعار سیاست‌هایی در استان برنامه ریزی و دنبال می‌شود.

وی گفت: مقرر شده بوستان‌هایی با کمک شهرداری به بهزیستی واگذار شود که مراکز ما ضمن کاشت نهال در آن بوستان‌ها به صورت هفتگی و به مناسبت‌های مختلف در محل مستقر شده و خدمات بهزیستی به عموم مردم شناسانده شده و این خدمات به صورت رایگان به مردم ارائه شود.

ملک شاهی در خصوص طرح‌های دیگر بهزیستی که با مشارکت مراکز و کلینیک‌های مشاوره و روانشناسی ارائه می‌شود، افزود: همکاری با خانه‌های کودک و نوجوان و ارائه مشاوره به فرزندان مقیم آنها، استخدام افراد متخصص دارای معلولیت و استفاده از تسهیلات بانکی و حق بیمه کارفرمایی، همکاری در برنامه بهبود و ارتقاء ضوابط خانواده در ۵ سال اول زندگی مشترک و استفاده از خدمات مشاوره و آموزش و مشاوره به افراد واجد شرایط (که اولین بار این طرح در کرمان کلید خورد) از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه در رصد آسیب‌های اجتماعی که با کمک، سازمان بهزیستی همه ساله انجام می‌شود ما وضعیت کل کشوررا می‌دانیم و در مورد آسیب‌های بولد آمار داریم گفت: در بحث کنترل و کاهش این آسیب‌ها نیز از کمک و همکاری مراکز استقبال می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا