Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@11:43:53 GMT

فیلم گفتگو جنجالی با بازیگر زن که یک شبانه روز در خلوت ترامپ بود + عکس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۱۸۴۲

فیلم گفتگو جنجالی با بازیگر زن که یک شبانه روز در خلوت ترامپ بود + عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: "استورمی دنیلز" 39 ساله هنرپیشه فیلم‌های "مستهجن " آمریکایی در مصاحبه‌ای تلویزیونی رابطه 12 سال پیش خود با ترامپ را تشریح کرد.

حجم ویدیو: 7.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

به گزارش رکنا، دنیلز که نام اصلی او"استفانی کلیفورد" است در مصاحبه با برنامه "شصت دقیقه" شبکه خبری "سی بی اس" آمریکا که یکشنبه شب از این شبکه پخش شد، جزییات رابطه خود با ترامپ Trump و دلیل سکوت خود در طی این سال‌ها را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که در سال 2006 – درست یک سال پس از ازدواج ترامپ با ملانیا- با ترامپ در حاشیه یک تورنمنت گلف در ایالت نوادا رابطه جنسی داشته است. او تاکید کرد تنها یک بار با ترامپ رابطه داشته است.

دنیلز گفت پس از آن رابطه تا یک سال بعد -2007- تماس‌های تلفنی او با ترامپ ادامه داشته و ترامپ این تماس‌ها را از اطرافیان خود مخفی نگه نمی‌داشته است.

به گفته دنیلز او در سال 2011 تصمیم داشته جزییات رابطه خود با ترامپ را در ازای دریافت 15 هزار دلار با یک نشریه در میان بگذارد، اما تهدید یک فرد ناشناس در پارکینگ باشگاه بدنسازی و همچنین تهدید " مایکل کوهن" وکیل ترامپ علیه نشریه مبنی بر شکایت از آن در صورت چاپ مطلب، او را از این تصمیم منصرف کرده است.

به گفته دنیلز: " من در پارکینگ باشگاه بدنسازی همراه دختر کوچک بودم و در حال بیرون آوردن کالسکه و وسایل دختر کوچکم از صندوق عقب ماشین بودم که مردی به من نزدیک شد و گفت:"ترامپ را راحت بگذار. فراموش کن!". بعد او خم شد و به دخترم نگاه کرد و گفت: چه بچه نازی. جای تأسف خواهد بود اگر اتفاقی برای مادرش بیفتد."

به گفته دنیلز این تهدید باعث شد تا او از افشای رابطه‌اش با ترامپ منصرف شود و نگرانی درباره سلامت دخترش و خودش در نهایت او را مجاب کرد که 11 روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با دریافت 130 هزار دلار از وکیل ترامپ با امضای قراردادی از سخن گفتن درباره رابطه‌اش خودداری کند.

این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن قرارداد امضا شده خود با وکیل ترامپ را بی‌ارزش خوانده و دلیل آن را عدم امضای ترامپ پای آن دانست.

ترامپ و وکیل او اظهارات استورمی دنیلز را رد کرده اند. همچنین وکیل ترامپ از این زن به خاطر آنچه که نقض قرارداد امضا شده خوانده به دادگاه شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت 20 میلیون دلاری شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ مولتی میلیاردر ایران و خنده‌های پسرش!

واکنش عجیب استاد به مکالمه تلفنی دختر دانشجو + فیلم

مردی که به خاطر 6 میلیارد بدهی خود و اعضای خانواده اش را به طرز فجیعی کشت

مردی با پهباد زن خائن اش را تعقیب کرد! / او فیلم را به دادگاه طلاق داد! + فیلم و عکس

عروس 11 ساله بودم که از داماد 19 ساله باردار شدم!

داماد 32 ساله نوعروس 57 ساله را به دادگاه تهران کشاند

رفتار بی شرمانه 4 پسر با دختر رزمی کار تهرانی در خیابان + عکس

مُرده ای که نرسیده به سردخانه اصفهان زنده شد+عکس

آزار و اذیت کارمند زن سفارت انگلیسی در حاشیه اتوبان

واکنش ناصر محمدخانی درباره ازدواج سوم اش / درزندگی شخصی‌ام سَرَک نکشید

توصیه دکتر مینو محرز به نوجوانانی که ارتباط غیر متعارف دارند / موج سوم ایدز را باور کنید!

اعتراف نوعروس 18 ساله به قتل داماد در رودخانه کن +عکس

ناگفته های مردی که باردار شد! +عکس

وحشت در دره جنی شمال تهران / 3 جن را دیدم!

شرط شرم آور شوهر موقت به یک زن / من دختری به نام سارا دارم +فیلم گفتگو و عکس

این زن را می شناسید / این عکس جسد مریم حیاتی پس از مرگ است

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران تجاوز مصاحبه فیلم بازیگر زن ترامپ حوادث عکس جوان فیلم قتل ایران من جسد دختر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ : اگر رئیس جمهور می ماندم ایران با اسرائیل رابطه برقرار می کرد / اگر می ماندم ایران فقیر می شد

ترامپ گفت اگر رئیس‌جمهور آمریکا باقی مانده بود ایران با اسرائیل رابطه برقرار می کرد و رابطه دو طرف عادی می شد.

به گزارش عصرایران، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا در مصاحبه با شبکه امریکایی فاکس نیوز گفت اگر در مقام خود باقی مانده بود "ایران را هم وارد توافق ابراهیم می کرد". توافق ابراهیم، توافقی بود که براساس ان 4 کشور عربی امارات، بحرین،‌ مراکش و سودان،‌ با میانجیگری دولت ترامپ،‌ اسرائیل را به رسمیت شناختند و با آن رابطه عادی برقرار کردند.

به نوشته سایت آی 24نیوز، ترامپ همچنین ادعای خود را تکرار کرد که اگر او رئیس جمهور می ماند اسرائیل مورد حمله قرار نمی گرفت، از جمله به این دلیل که تحت حکومت او "ایران فقیر می شد و به حزب الله پول نمی داد".

دونالد ترامپ همچنین گفت اسرائیل باید به جنگ غزه پایان دهد.
ترامپ ادامه داد جو بایدن "اسرائیل را دور انداخت".

او گفت که می خواهد پیامی را برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برساند و آن اینکه: "شما باید جنگ در غزه را پایان دهید. این کار را سریع انجام دهید و به دنیای صلح برگردید."

ترامپ گفت: "ما نیازمند برقراری صلح در جهان هستیم. ما به آن نزدیک بودیم. ما توافقات ابراهیم را اجرایی کردیم و شرط می بندم که ایران را نیز وارد آن می کردیم."

 رئیس جمهور سابق که در طول جنگ در مناسبت های مختلف نتانیاهو و اسرائیل را به سخره می گرفت، در مصاحبه ای به چاک شومر، رهبر اکثریت دموکرات سنا امریکا به دلیل انتقاد شدیدش از نخست وزیر اسرائیل حمله کرد و گفت: "ناگهان بایدن اسرائیل را دور می اندازد" و ادامه داد: "او (بایدن)‌ می گوید نتانیاهو باید برود."

ترامپ گفت شومر "ممکن است فراموش کرده باشد که اسرائیل افراد زیادی را در 7 اکتبر از دست داده است. مردم باید این را به خاطر داشته باشند. شومر ممکن است این را فراموش کرده باشد اما در واقع آن را فراموش نکرده است زیرا او به دنبال جایی است که می تواند رای بیشتری کسب کند. او فلسطینی‌ها و راهپیمایی‌های بزرگ را می‌بیند. او تصمیم گرفت به جای اسرائیل به این سمت برود. نمی‌دانم اسرائیل چگونه با این افراد می‌ماند. او این همه تظاهرات را می‌بیند و در شوک فرو می‌رود - و ناگهان. او اسرائیل را دور می اندازد."

به گفته وی، "امریکا نباید به متحد خود دیکته کند که چگونه دولت خود را اداره کند. در این شکی نیست. دموکرات ها برای اسرائیل بسیار بد هستند اما اسرائیل به آنها پایبند است. اسرائیل وفادار است. بایدن برای اسرائیل بسیار بد است. اسرائیل هرگز نباید مورد حمله قرار گیرد. اگر بایدن با اسرائیل خوب بود، توافق هسته ای {با ایران} هرگز امضا نمی شد و اسرائیل مورد حمله قرار نمی گرفت."

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم وعده جنجالی انتخاباتی ترامپ با چاشنی ایران و روابطش با اسرائیل!
  • گفتگوی جنجالی و پرحاشیه ماسک/ از مصرف کتامین تا دیدار با دونالد ترامپ
  • سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما
  • ترامپ : اگر رئیس جمهور می ماندم ایران با اسرائیل رابطه برقرار می کرد / اگر می ماندم ایران فقیر می شد
  • (ویدئو) صحنه جنجالی در سریال زیرخاکی؛ رابطه پژمان جمشیدی با بازیگر زن!
  • ادعای جنجالی ترامپ درباره ایران
  • پشت‌پرده سریال آمرلی؛ تصویری جنجالی از مصطفی زمانی با مدل زن عراقی که از شوهرش طلاق گرفته است!
  • (ویدئو) بازیگر تلویزیون: ۵ درصد بازیگران دستمزد نجومی می‌گیرند
  • (ویدئو) تمسخر جنجالی آهنگ معروف شجریان روی آنتن زنده
  • (ویدئو) لحظه قرآن خواندن مرتضی امینی‌تبار بازیگر زخم کاری روی آنتن زنده