Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید محسن حججی در حاشیه نمایش فیلم به وقت شام تسبیح همسرش را به ابراهیم حاتمی‌کیا هدیه داد. ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ظهر امروز در سینما فلسطین اصفهان تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با حاتمی‌کیا دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار پدر نخستین شهید مدافع حرم سردار شیروانیان، همسر شهید قربانی، همسر شهید اسحاقیان، همسر شهید خیزاب، همسر شهید حججی، همسر شهید براتی، محمد مهدی خیزاب پسر شهید خیزاب شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طراح و نشان علمدار به حاتمی‌کیا اهدا شد و همسر شهید حججی تسبیح شهید حججی را به حاتمی‌کیا هدیه داد.

کارگردان به وقت شام در این دیدار گفت: من بی‌تعارف بگویم وقتی خانواده معظم شهدا می‌آیند دست و پایم را گم می‌کنم. به وقت شام روایت نسل 60 و هفتادی‌هاست که امیدوارم ادا کرده باشم.

وی با بیان اینکه آنچه ما را در منطقه با قدرت قرار می‌دهد دفاع این شهدا بود، گفت: وقتی خانواده شهدا این فیلم را می‌بینند باید بگویم حتی ذره‌ای از آنچه آن‌ها آن‌جا انجام می‌دهند نیست. باید سجده شکر را به‌جا بیاورم که شما در حال دیدن فیلم هستید. من خودم را میزبان می‌بینم و امیدوارم فیلم را بپسندید.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است

حجت الاسلام سید عباس موسوی امام جمعه گیلانغرب روز پنجشنبه در مراسم یاد و خاطره پنج هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر دوران دفاع مقدس در شهرستان گیلانغرب با گرامیداشت نام و یاد شهید سرافراز حسین ثابتخواه در سی و هفتمین سالگرد شهادتش و با حضور خانواده این شهید گرانقدر در محل مرکز آموزش رزم شهید ثابتخواه گیلانغرب، گفت: حفظ نام و یاد شهدا تضمین کننده سعادت جامعه در مسیر توحید است.

وی اظهار کرد: شهدا در پیشگاه خداوند آبرومندند، زیرا که جلوه‌ای از نور خدا هستند و این مملکت به پشتیبانی شهدا همواره بر قله‌های افتخار قرار دارد.

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه عملیات غرور آفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه جنایات رژیم صهیونیستی مصداق به جریان خون در رگ غیرت ایرانیان و تمام آزادیخوهان جهان است، گفت: امروز دشمنان توسعه و بالندگی کشور ما را بر نمی‌تابند به همین خاطر به ترور دانشمندان هسته‌ای روی آوردند که در راس آنها رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و آمریکا قرار دارد و این عملیات اسرائیل و تمام حامیانش را رسوا کرد.

زهرا ثابت خواه خواهر شهید ثابتخواه نیز با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری یادواره درخور نام برادر شهیدش، گفت: به کوری چشم همه بدخواهان و دشمنان همچنان پای آرمان‌ها والای شهیدان هستیم.

در پایان از خانواده شهید حسین ثابتخواه و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان گیلانغرب تجلیل شد.

شهید حسین ثابت خواه اهل مشهد مقدس از فرماندهان دوران دفاع مقدس در قرارگاه رمضان نیروی زمینی سپاه بود که بار‌ها در مناطق عملیاتی مجروح شد و سرانجام در نتیجه حمله شیمیایی در منطقه بانه در سال ۶۶ مجروح و پس از انتقال به بیمارستان لبافی نژاد تهران ابتدا از ناحیه ۲ چشم نابینا و در ادامه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • ۷ شهید در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه
  • (ویدئو) لیلا حاتمی از احساسش درباره پدر مى‌گوید
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند