Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@05:36:40 GMT

ازدحام جمعیت گردشگران در ورودی قلعه «فلک الافلاک» خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۱۹۸۸

ازدحام جمعیت گردشگران در ورودی قلعه «فلک الافلاک» خرم‌آباد

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB خرم‌آباد- ازدحام جمعیت گردشگران در ورودی قلعه «فلک الافلاک» خرم‌آباد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، مسافران بسیاری از سراسر کشور، شهر تاریخی خرم آباد را به عنوان مقصد گردشگری خود در تعطیلات نوروز انتخاب کرده اند؛ به طوریکه شاهد استقبال چشمگیر گردشگران برای بازدید از قلعه تاریخی «فلک الافلاک» هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم ازدحام جمعیت گردشگران در ورودی قلعه «فلک الافلاک» خرم آباد را می بینید.

 سید امین قاسمی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در هفتمین روز از سال جدید ۱۴ هزار و ۱۵۴ گردشگر از قلعه تاریخی «فلک الافلاک»  بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در روز ششم فروردین ماه بالغ بر ۱۵ هزار و ۱۱۳ گردشگر از قلعه «فلک الافلاک» خرم آباد بازدید کرده اند، تصریح کرد: قلعه «فلک الافلاک» در ایام نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب پذیرای گردشگران است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از اجرای موسیقی محلی در محوطه باغ گلستان در جوار قلعه فلک الافلاک خبر داد و افزود: همچنین در ایام نوروز؛ اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه با موسیقی، نمایش طنز و مسابقه با اهدا جوایز ارزنده هر روز ساعت ۱۰:۳۰ صبح و ۱۸ عصر در محوطه باغ گلستان قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد را خواهیم داشت.

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی لرستان امین قاسمی خرم آباد قلعه فلک الافلاک مجله ایران مهر نوروز نوروز 97 بوشهر گردشگری مسافران نوروزی سانحه تصادف گرگان خرم آباد اردوهای راهیان نور راهیان نور 97 کرمانشاه مشهد شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه تاریخی شیلات کیاشهر میزبان گردشگران نوروزی

ایسنا/گیلان معاون میراث‌فرهنگی گیلان گفت: درب مجموعه بافت و بناهای تاریخی شیلات ماهیان خاویاری بندر کیاشهر برای بازدید علاقه‌مندان و گردشگران در ایام نوروز باز خواهد بود.

محمدرضا امیری‌نژاد امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در ایام نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ درب ورودی مجموعه بافت و بناهای تاریخی و موزه شیلات ماهیان خاویاری بندر کیاشهر بر روی علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان باز خواهد بود.

معاون میراث‌فرهنگی استان گیلان ضمن قدردانی از مدیریت مجموعه و همکاران‌شان، افزود: بافت و بناهای تاریخی منحصر بفرد مجموعه همواره مورد توجه گردشگران بوده، ایجاد شرایط و تسهیل برای بازدید عمومی نیز در این راستا تعریف شده است.

وی گفت: هموطنان و گردشگران عزیز پیش از عزیمت به بندر کیاشهر و بازدید از مجموعه بناها و موزه می‌توانند با شماره ۰۱۳۴۲۸۲۲۰۹۷ از چگونگی فعالیت مجموعه و شرایط بازدید اطلاع کسب کنند.

گفتنی است، ساختمان‌های موسوم به «اداره شیلات کیاشهر» که مردم این شهر آن را با عنوان اداره خاویار می‌شناسند در سال ۱۳۸۶ در فهرست آثار ملی ثبت شد که لوکیشن فیلمبرداری سریال‌های «وارش»، «خاتون» و «قورباغه» بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده رئیس سازمان مدیریت برای اختصاص اعتبار ساماندهی «فلک‌الافلاک»
  • اماکن فرهنگی تاریخی البرز برای ایام نوروز آماده سازی شد
  • نگرانی شورای اروپا از ازدحام جمعیت در زندان‌های فرانسه
  • پاک‌سازی محوطه‌های تاریخی کردستان برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • پاکسازی محوطه‌های تاریخی کردستان برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • همایش نکوداشت شاهنامه در قلعه فلک الافلاک
  • مجموعه تاریخی شیلات کیاشهر میزبان گردشگران نوروزی
  • محوطه‌های تاریخی کردستان برای میزبانی از گردشگران نوروزی پاکسازی شد
  • پاکسازی محوطه‌های تاریخی کردستان برای میزبانی از گردشگران
  • اعلام ساعت بازدید اماکن گردشگری تحت پوشش شهرداری شیراز در ایام نوروز