Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:43:16 GMT

تبریزی ها برای حمایت از گسترش فولاد به ورزشگاه بیایند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۲۰۵۲

تبریزی ها برای حمایت از گسترش فولاد به ورزشگاه بیایند

تبریز- مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تبریزی ها برای حمایت از گسترش فولاد به ورزشگاه بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان حضور پیدا نکرد و مربی این تیم فرشاد فلاحت زاده به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحت زاده با اشاره به اینکه بازی فردای تیمش برابر صنعت نفت سخت و مهم است، ادامه داد: با تمام توان برای پیروزی در بازی فردا به میدان می رویم.

وی با اشاره به اینکه تبریزی ها برای حمایت از گسترش فولاد به ورزشگاه بیایند، گفت: واداران فردا در ورزشگاه حمایت خوبی از ما انجام دهند. آنها به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند تا شاهد بازی خوبی باشند.

وی سپس گفت: در بازی قبل ما ۱۴ بازیکن بیشتر نداشتیم و مصدومیت‌هایی در بازی‌های قبل نصیب آنها شده بود. ما این مشکلات را داشتیم و باعث افت تیم شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند