Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین دیدار دوستانه امروز مقابل چین به میدان رفت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ٤ بر یک به سود شاگردان مظفر به پایان رسید که سارا شیربیگی، فاطمه اعتدادی، فاطمه ارژنگی و فرشته خسروی گل‌های ایران را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم تیم ملی کشورمان توسط فاطمه اعتدادی، سارا شیربیگی دروازه حریف را باز کرد تا این مسابقه با نتیجه ٦ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

کادر فنی تیم جوانان و همین طور لیلا صوفی زاده نائب رییس فدراسیون نیز در سالن مسابقه حضور داشتند.

دومین دیدار دو تیم روز شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

شکست تیم ملی فوتسال چین مقابل بانوان ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان