Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی فخریان مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد با تبریک میلاد با سعادت امام جواد (ع) گفت: امروز دانش‌آموزان و خادم یاران نوجوان مدارس سراسر کشور در یک اجتماع ۵ هزار نفری گرد هم آمده اند تا در سالروز تولد امام جواد (ع) این حرکت ملی را گرامی بدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این که آستان قدس رضوی برای پیش برد اهداف خود کلید واژه‌های خدمت، خادم و مخدوم را تعریف کرده است افزود: شروع فعالیت‌های خادم یاران رضوی از امروز می‌باشد و هدف ما این است که وقتی خادم یاران به شهر خود بر می‌گردند کلمه‌های خدمت، خادم و مخدوم نهادینه شود. هم چنین این نوجوانان از این به بعد همکاری بیشتری با امام زادگان شهر خود خواهند داشت.

انتهای پیام// ز.‌ی
مصاحبه با مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی در خصوص  فعالیت‌های خادم یاران رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت سرویس اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین آجیلیان افزود: فردا سوم اردیبهشت ماه اولین گروه از حجاج عمره کشور از فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفت‌وگو با با بیان اینکه از فردا سه اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران حج عمره خواهیم کرد گفت: از فردا ساعت ۱۵:۳۰ اولین گروه از زائران عمره از فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

زمان اعزام زائران خانه خدا در حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد | ۱۸ فرودگاه معین حج هستند

وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت کشور انجام می‌شود که در مجموع ۲۲ پرواز انجام می‌شود.

زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟

آجیلیان اضافه کرد: در هر پرواز ۲۶۰ زائر جابه جا می‌شوند که در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شود که در مجموع هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پروازهای حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

کد خبر 845989 برچسب‌ها حج فرودگاه امام خمینی (ره) خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • صادرات کفش نمدی از قم با اروپا