Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید باقر حسینی عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اعلام دولت آمریکا مبنی بر انتقال سفارتش از تل‌آویو به قدس همزمان با هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این اقدام ایالات متحده مقدمات نابودی این رژیم خونخوار را سرعت می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنانشان فرمودند نابودی اسرائیل در 25 سال آینده حتمی خواهد بود و دیگر اسرائیلی نخواهیم دید، که در صورت عملی شدن انتقال سفارت آمریکا شاید در کمتر از 25 سال آینده شاهد نابودی این رژیم کودک‌کش و جنایتکار باشیم.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هر قدر کارها و رفتارهای تنش‌‌برانگیز از طرف رژیم صهیونیستی و همدستانش بیشتر شود نابودی این رژیم محتمل‌تر می‌شود، افزود: آمریکایی‌ها هرگز نمی‌توانند در رژیم صهیونیستی آرامش و صلح ایجاد کنند و انتقال پایتخت قطعا پیامدهای سنگینی برای هر دو طرف در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استعمار جهانی دارای برنامه درازمدت برای تمام کشورهای اسلامی است، بیان کرد: عامل اصلی تصمیم دولت ترامپ در مورد بیت المقدس، مزدوری برخی کشورهای عربی و از طرف دیگر سکوت مجامع بین‌المللی است که هیچ‌گونه واکنش جدی نسبت به این موضع انجام ندادند و فقط گاهی اوقات حرف‌هایی زدند. 

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بیت‌المقدس خط قرمز فلسطینیان است، اظهار کرد: عربستان با سکوت خود و عدم موضع‌گیری روشن به نوعی بر این اقدام آمریکا صحه گذاشته و هیچ اقدام عملی تاکنون در این زمینه انجام نداده است.

حسینی تصریح کرد: نابودی رژیم صهیونیستی با تصمیم کاخ سفید نزدیکتر شده و این تصمیم ترامپ انتقادهای زیادی داشته است و تبعات سنگینی برای آمریکایی‌ها و این رژیم اشغالگر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ترامپ یک تصمیم کاملا اشتباه در زمینه انتقال سفارتش در رژیم صهیونیستی گرفته است، افزود: قطع به یقین مقاومت قوی‌تر از گذشته با رژیم صهیونیستی برخورد خواهد کرد و مردم فلسطین که حدود 70 سال است در حال مبارزه هستند و شهدای زیادی هم داده‌اند هرگز از سرزمین و اعتقاداتشان دست نخواهند نشست.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انتقال عملی سفارت شرایط را برای رژیم صهیونیستی بسیار سخت خواهد کرد، بیان داشت: اگرچه ممکن است این اقدام آمریکا باعث ایجاد فشارهای زیادی بر مردم فلسطین شود، اما آنها هرگز از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند.

حسینی ادامه داد: این اقدام آمریکا قطعا مانع بزرگی در مسیر مذاکرات سازش خواهد بود و شاید این موضوع به نفع فلسطین باشد که بدین وسیله جلوی این مذاکرات گرفته شود.

وی تصریح کرد: هر کشوری در مقابل زورگویان کوتاه بیاید ضرر خواهد کرد و تجربه ثابت کرده هرگونه کوتاه آمدن در مقابل زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار حماقت است و ما این را در جریان برجام به خوبی لمس کردیم.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا به دنبال نابودی اسلام است، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در برابر ظلم، استکبار، بی‌عدالتی و تجاوز ایستادگی کرده و از حقوق مظلومان جهان در برابر مستکبران دفاع می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاخ سفید با شیوه‌های نوین غارتگری که در پیش گرفته به فکر نابودی جهان اسلام است و با این منظور اهداف خود را در خاورمیانه دنبال می‌کند که تنها راه موفقیت و شکست استکبار، استقامت در برابر تجاوزات آنان است و بدون شک اگر در برابر آن ایستادگی کنیم پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قدس آمریکا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی المیادین تصاویر اختصاصی از تصاویر ماهواره‌ای پخش کرد که گفته می‌شود مربوط به مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی در بئر السبع و تل آویو است که هدف حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

 

تصاویر حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی در تل آویو و بئرالسبع
به گزارش شبکه الاعلام المقاوم، مقاومت اسلامی عراق تصاویر حمله به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی را در تل آویو و بئر السبع اشغالی با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق با رمز یا موسی بن جعفر (ع) و برای حمایت از مردم مظلوم غزه انجام شد.

 

بیانیه سوم مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف رژیم صهیونیستی در بحر المیت
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم رویکرد ما برای مقابله با اشغالگران و پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه یک هدف حیاتی را در بحر المیت (دریای مرده) با سلاح مناسب مورد حمله قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد به در هم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

 

تصاویر ماهواره‌ای مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته از سوی مقاومت اسلامی عراق
شبکه تلویزیونی المیادین تصاویر اختصاصی از تصاویر ماهواره‌ای پخش کرد که گفته می‌شود مربوط به مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی در بئر السبع و تل آویو است که هدف حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

هدف اول، مقر اطلاعاتی آبراهام است که در منطقه بئر السبع در جنوب سرزمین‌های اشغالی واقع شده است.

هدف دوم، مقر اطلاعاتی گلیوت متعلق به موساد در تل آویو است.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد این دو مقر را با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه هدف قرار داده است.

شبکه المیادین گزارش داد برای نخستین بار اهدافی در تل آویو مورد حمله مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

 

 

حمله مقاومت اسلامی عراق به دو هدف حیاتی در تل آویو با موشک‌های کروز پیشرفته
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم رویکرد ما برای مقابله با اشغالگران و پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق روز پنج شنبه دو هدف حیاتی را در تل آویو با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب مورد حمله قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد به در هم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

 

 

حمله مقاومت اسلامی عراق با موشک‌های پیشرفته کروز به بئر السبع اشغالی
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم رویکرد ما برای مقابله با اشغالگران و پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق روز پنج شنبه یک هدف حیاتی را در شهر اشغالی "بئر السبع" با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب مورد حمله قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد به در هم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • نتانیاهو به پایان نزدیک می‌شود
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز