Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@22:37:19 GMT

محور پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۲۹۲۶

محور پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود شد

رکنا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: محور پونل به خلخال به‌علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ حسین محمدپور گفت: به علت حادثه Incident ریزش کوه در جاده پونل به سمت خلخال این محور تا اطلاع ثانوی مسدود شده است بنابراین فعلاً تردد خودرو‌ها در آن به‌هیچ عنوان میسر نیست.

رئیس پلیس Police راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: در حال حاضر نیرو‌های اداره راه برای بررسی ماجرا به محل مورد نظر اعزام شده‌اند که بلافاصله پس از برآورد عمق حادثه اطلاعات تکمیلی در مورد زمان بازگشایی محور اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسدود شدن جاده پونل به سمت خلخال به صورت موقتی است عنوان کرد: به جز افراد بومی منطقه مذکور فعلاً هیچ خودرو و وسیله نقلیه‌ای نمی‌تواند از طریق این جاده اقدام به تردد به سمت خلخال کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان داشت: به احتمال بسیار زیاد بازگشایی این محور امروز به پایان نمی‌رسد بنابراین از تمامی مسافران می‌خواهیم تا برطرف شدن مشکل فعلاً این مسیر را برای سفر خود انتخاب نکنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حادثه Incident پلیس Police سفر اخبار حوادث استان گیلان پلیس راه فرماندهی انتظامی اطلاعات رئیس ریزش کوه حوادث عکس جوان فیلم قتل ایران پلیس من جسد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز