Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@10:51:42 GMT

بقعه امام‌زاده شاه‌احمد پلدختر+ عکس

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۴۲۱۰

بقعه امام‌زاده شاه‌احمد پلدختر+ عکس

به گزارش ایکنا از لرستان، مرقد امامزاده شاه‌احمد که دارای قداست بالایی در بین استان‌های زاگرس‌نشین ازجمله لرستان، کرمانشاه، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، همدان و خوزستان بوده تا جایی‌که به‌دلیل جایگاه معنوی، معجزات و کرامات بسیار زیاد در طول تاریخ اعتقاد زیادی به آن دارند.
حرم مطهر این امامزاده عظیم‌الشان در روستای پاعلم شهرستان پلدختر استان لرستان قرار دارد در ایام نوروز پذیرای خیل ارادتمندان ذریه پیامبر اسلام(ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جایگاه این سلاله رسول خدا(ص) تا جایی است که زائران آن برای محقق شدن حوائجی هم‌چون صاحب فرزند شدن، و بخت‌گشایی دختران و پسران به آن‌جا مراجعه کرده و به ملجا شریف این مرقد مطهر متوسل می‌شوند.
یادآور می‌شود، اقدامات قابل تحسینی ازجمله ایجاد راه دسترسی و افزایش صحن امامزاده توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان برای سهولت دسترسی و تشرف مردم به زیارت این مرقد مقدس، انجام شده است این در حالی‌است که خیمه معرفت طرح آرامش بهاری نیز در این مکان مقدس برپاست.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت

تصاویری از پشت صحنه مستند احمد با حضور چهره‌های شاخص سیاسی مشاهده می‌کنید.

به گزارش جماران، به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی، فرزند گرامی حضرت امام، جماران اقدام تصاویری از پشت صحنه مستند احمد پخش شد.

مستند «احمد» با موضوع زندگی و زمانه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی، برای اولین بار روایت‌های مهم و ناگفته‌ای را از دوران انقلاب و برهه‌های حساس دهه نخست جمهوری اسلامی روایت می‌کند. این مستند ساخته مصطفی رزاق کریمی و به تهیه کنندگی غلامعلی اصغریان و سرمایه گذاری موسسه «عروج امام» درباره زندگی و زمانه امین و فرزند امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ساخته شده است.

سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی، سید محمد موسوی خوئینی ها، مهدی کروبی، فاطمه طباطبایی، حسن روحانی، سید حسین خمینی، سید مهدی امام جمارانی، علی اکبر ناطق نوری، اسدالله بادامچیان، سید محمود دعایی، کاظم رحیمی، مهدی فیروزان، غلامحسین کرباسچی، مصطفی کفاش زاده و محمد هاشمی رفسنجانی در این فیلم مستند حضور دارند و روایت تاریخی اثر را پیش می‌برند.

دیگر خبرها

  • خانه پدری جلال آل‌احمد؛ از «خانه باستان‌شناسان» تا «پاتوق معتادان» و...(+عکس)
  • روایت آیت الله خامنه‌ای از چگونگی آشنایی‌شان با حاج احمد آقا
  • برگزاری مراسم تحویل سال در آستان مبارک هفت امامزاده و بقعه متبرکه
  • (تصاویر) خانه پدری جلال آل‌احمد؛ از «خانه باستان‌شناسان» تا «پاتوق معتادان» و...
  • مناجات خوانی محمود کریمی در حرم مطهر امام رضا
  • برگزاری مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه
  • مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اجرای طرح آرامش بهاری در ٨ بقعه متبرکه و امامزاده قوچان
  • آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) میزبان گردشگران نوروزی
  • (تصویر) عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت