Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@10:05:15 GMT

لحظه اول برخورد کشتی چینی با نفتکش سانچی را ببینید + 2 فیلم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۴۲۷۸

لحظه اول برخورد کشتی چینی با نفتکش سانچی را ببینید + 2 فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: اولین انفجارها در لحظات اولیه‌ای که حادثه دردناک نفتکش سانچی به وقوع پیوست را مشاهده می کنید.

حجم ویدیو: 7.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

فیلم دروغین حادثه

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در شبکه های اجتماعی و بعضی از پایگاه های خبری فیلمی از صحنه برخورد دو کشتی پخش می شود که آن را به عنوان فیلم صحنه برخورد کشتی چینی با کشتی نفتی سانچی مطرح کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که باید به این نکته توجه داشت که حادثه Incident برخورد کشتی چینی با کشتی سانچی ایران در ساعت یک بامداد به وقت محلی رخ داده است و در این زمان آسمان تاریک و شب بوده است اما در این فیلم هوا روشن است که نشان از دروغ بودن این فیلم می دهد. همچین این تصادف اصلا انفجار ندارد در حالی که حادثه اخیر تصادف با انفجار همراه بوده است.

مشخص نیست که این فیلم برای چه حادثه دیگری است و باید توجه داشت به اخبار کذب و دروغ توجه نکرد و از انتشار آن جلوگیری کرد. 

فیلم واقعی از حادثه

به دنبال حادثه Incident دردناکی که در روز شنبه 16 دی ماه تمام ملت ایران را بهت زده و عزادار کرد، به تازگی ویدئویی از اولین لحظات به وقوع پیوستن این فاجعه منتشر شده که انفجارهای اولیه ناشی از برخورد کشتی چینی و نفتکش سانچی را به تصویر کشیده است.
این نفتکش متعلق به شرکت ملی نفت ایران با محموله میعانات گازی از عسلویه به مقصد داسان کره جنوبی در حال حرکت بود که یک کشتی فله‌بر چینی حامل بار کریستال با آن برخورد کرد.
علت اصلی این انفجار مهیب و مرگبار نیز به گفته سیداحمد مقیمی رئیس هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، نوع محموله ای بود که سانچی در حال حمل آن بود. همچنین محسن بهرامی کاپیتان اسبق کشتی نفتکش درباره اینکه چرا رادارهای کشتی سانچی مانع از برخورد نشد؟ گفت: هدایت کشتی‌ها مانند خودرو نیست و زمان زیادی برای تغییر مسیر آنها وجود دارد.

آخرین عکس از تنها زوج حاضر در نفتکش سانچی / فقط 3 ماه از نامزدیشان می گذشت
 آخرین عکس تنها زن و شوهر حاضر در غول سانچی در حالی منتشر شد که خبر مرگ همه خدمه این کشتی تایید شد. 
به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، افسردوم حسین جهانی هل آباد به همراه همسرش خانم ساقی فعال هل آباد تنها زوجی بودند که در حادثه Incident نفتکش سانچی آسمانی شدند. تنها سه ماه از نامزدی این زوج می گذشت. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents فیلم حادثه Incident اخبار حادثه Incident حوادث Accidents حادثه Incident کشتی حادثه چینی فیلم برخورد سانچی حوادث عکس فیلم ایران جوان دختر من مرگ پسر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت

سخنگوی ارتش یمن از سرنگونی پهپاد آمریکایی و هدف قرار دادن نفت کش انگلیس در آب‌های دریایی سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای  مسلح یمن بامداد امروز شنبه اعلام کرد که در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به یمن، دو عملیات در آسمان و دریای سرخ انجام داده است.

او گفت که «نیروی دریایی نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال، یک فروند کشتی نفتی انگلیسی (ANDROMEDA STAR) را در دریای سرخ با تعدادی موشک مناسب نیروی دریایی هدف قرار دادند که منجر به اصابت مستقیم این کشتی شد».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین از عملیات دیگر خبر داد و گفت: «نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن روز گذشته (جمعه) موفق شدند یک فروند هواپیمای MQ9 آمریکایی را در حریم هوایی استان صعده به هنگام انجام ماموریت های خصمانه، سرنگون کنند و با موشک مناسب مورد هدف قرار گرفت».

سرتیپ یحیی سریع همچنین از یمنی‌ها به دلیل حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و همچنین به دلیل حمایت های آن‌ها از عملیات‌های ارتش یمن علیه رژیم اسرائیل و کشورهای آمریکا و انگلیس تقدیر و تشکر کرد.

سرنگونی دومین پهپاد 32 میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمنآمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستیراهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند