Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر و مدیر برنامه کلودیو مارکیزیو گفت او 2 سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و به قراردادش احترام می گذارد. مگر آنکه باشگاه دیگر او را نخواهد. 

طرفداری - بازیکن محبوب هواداران بیانکونری، حتی پس از مصدومیتش، در این فصل زیاد از سوی الگری مورد استفاده قرار نمی گیرد. استفانو مارکیزیو، در گفتگو با juvenews.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

eu گفت:

کلودیو آرام است و چند ماهی است که در فرم خوبی است. سخت کار می کند تا مطمئن باشد همیشه آماده است اما در نهایت مربی تصمیم می گیرد. اگر همه چیز به تصمیم من بود، فوتبال را مانند بسکتبال می کردم تا تعویض ها نامحدود باشند و بدین ترتیب حساسیت بازی بالاتر می رفت اما می دانم که این دیدگاهی خیالی است. همه دوست دارند بازی کنند اما فوتبال همین است. همیشه دوست دارم یوونتوس پیروز شود و پسرم بازی کند اما این به هزاران فاکتور بستگی دارد. 

کلودیو اخیرا گفته بود در تیم دیگری در ایتالیا بازی نخواهد کرد. آیا ممکن است  از یووه جدا شود و به خارج از ایتالیا برود؟

کلودیو هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد و می خواهد به آن احترام بگذارد زیرا او اهمیت زیادی برای باشگاه یوونتوس قائل است. خیلی اخبار غلط منتشر می شود. خبرها طوری بود که مردم فکر می کردند کلودیو به انگلیس، آلمان یا امریکا رفته است. اگر باشگاه بگوید که کلودیو دیگر بخشی از پروژه آنها نیست، بعد در مورد آینده او نگران می شویم. 

بعضی روزنامه های معتقدند فعالیت های کلودیو در شبکه های اجتماعی و ارتباطش را پیرلو و جووینکو باعث شده تصمیم بگیرد به لیگ امریکا برود:

کلودیو 2 سال است که با پیرلو جووینکو توییت رد و بدل می کند. وقتی شایعات در مورد نقل و انتقالات را می خواند، از خنده منفجر می شود. 

مانند هر محل کاری، وقتی شما خوشحال نباشید، قطره قطره، کاسه صبر شما پر و لبریز می شود. پس به فکر می افتید که به جای دیگری بروید. کاسه صبر کلودیو هنوز لبریز نشده است. او عاشق هواداران است و در یووه خیلی خوشحال است. من به ایمان دارم که او موقعیت خودش را پیدا خواهد کرد. به تابستان نزدیک می شویم. در روسیه جام جهانی برگزار می شود و شاید آنهایی که منتظر حضور در این بازی ها هستند، تلاش کمتری داشته باشند و از چالش ها کنار بکشند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!

ملی‌پوش پیشین فوتبال اسپانیا اعتراف کرد که خلق و خوی هم‌تیمی سابقش از زمان که وارد وادی مربیگری شده نسبت به زمانی که بازی می‌کرد، تفاوت قابل توجهی داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سانتیاگو کاسورلا بازیکن اسپانیایی پیشین تیم‌های فوتبال آرسنال، ویارئال و السد قطر می‌گوید شخصیت ژاوی هرناندس نسبت به دوران بازیگری‌اش به شدت دچار تغییر و او از یک فرد آرام و خونسرد به یک انسان پرخاشگر و عصبی تبدیل شده است.

کاسورلا علاوه بر تیم ملی اسپانیا در السد هم با ژاوی هم‌تیمی بود و به همین دلیل کاملاً با روحیات و شخصیت ستاره پیشین بارسلونا آشنا بود. او اما می‌گوید ژاوی که الان کنار زمین و در تمرینات بارسلونا می‌بیند با آن بازیکنی که کنارش بازی می‌کرد هیچ شباهتی ندارد.

کاسورلای 39 ساله که سال 2023 السد را به مقصد تیم رئال اویه‌دوی اسپانیا ترک کرد و هنوز در آن تیم توپ می‌زند، به نشریه گاردین گفت: تیپ شخصیتی ژاوی به چیزی کاملاً متفاوت از آنچه که می‌شناختم تبدیل شده است. مورد ژاوی شبیه داستان خود من با اویه‌دو داست. او کسی بود که از من به خاطر اینکه در قطر تنهایم گذاشت (وقتی برای هدایت بارسلونا از مربیگری السد دست کشید) عذرخواهی کرد و گفت "سانتی این رؤیای من و یک مسئله بسیار شخصی است". بعد از آن اما او دیگر آن آدم سابق نشد. اینکه در وطن خودت اینقدر تحت فشار باشی واقعاً تلخ است. به نظرم او دست کم گرفته می‌شود. او دارد یکی از دشوارترین مقاطع زندگی حرفه‌ای خودش را تجربه می‌کند. با اینکه قهرمان لالیگا و سوپرجام شد اما هنوز هم در معرض فشار و انتقاد است.

هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو

هافبک پیشین آرسنال افزود: ژاوی مرا غافلگیر کرده است. وقتی کنار هم بازی می‌کردیم هرگز ندیدم که صدایش را بالا ببرد اما بعد از اینکه مربی شد رفتارش عوض شد. روز اول ما بازی‌مان را باختیم (السد در آغاز دوره مربیگری ژاوی). او را دیدم که بطری‌های آب را شوت می‌کند، به بازیکنان بد و بیراه می‌گوید، داد و بیدا می‌کند. اواخر همان روز از او پرسیدم :"ژاوی، امروز چه بلایی به سرت آمده است؟". او جواب داد:« من به کل عوض شده‌ام. اگر این کارها را نکنم، رختکن حرفم را نمی‌خواند!". از خودم پرسیدم آیا واقعاً چنین رفتاری لازم است؟ فکر نمی‌کنم که روزی اینگونه رفتار کنم هرچند در مورد ژاوی هم چنین تصوری را داشتم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ یکی از راکت‌های منفجر نشده اشغالگران در شمال غزه
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • (ویدئو) بازداشت فردی که در هواپیمای مسافربری نماز خواند
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • کاسه غبار در دهه ۳۰ میلادی
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد