Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامبیز دیرباز در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره آخرین فعالیت خود، اظهار کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریالی به کارگردانی وحید امیرخانی هستم.

وی ادامه داد: نام این سریال در حال حاضر «گردان تک نفره» است اما احتمال می رود که این نام در آینده تغییر کند.

بازیگر سریال «میکائیل» همچنین درباره تأثیرگذاری دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سطح فرهنگ در کشور، گفت: دانشگاه آزاد در کنار دانشگاه سراسری بستری را فراهم می کند که افراد به تحصیل بپردازند و کمک می کند و قطعا نمی توان تأثیر این دانشگاه در ارتقای سواد و فرهنگ را انکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیرباز در ادامه به تحصیل خود در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: من هم در دانشگاه آزاد اسلامی درس خوانده ام. در آن سال ها ابتدا در شهر اراک دانشگاه قبول شدم اما ترجیح دادم به تهران بیایم و به قلب تپنده هنر یعنی تئاترشهر نزدیک شوم اما این صحبت نشان از کمبود در دانشکده های هنر دانشگاه آزاد در شهرستان نیست.

وی افزود: از وضعیت دانشگاه های هنری در شهرستان ها مطلع نیستم اما چند تن از دوستانم که در واحدهای شهرستان دانشگاه آزاد اسلامی درس خوانده اند، در حال حاضر بسیار موفق هستند.

بازیگر سریال «میکائیل» همچنین به تنها نقطه ضعف این دانشگاه یعنی پرداختن شهریه اشاره کرد و گفت: تنها نقطه ضعف این دانشگاه این است که افرادی که می خواهند وارد این دانشگاه شوند باید شهریه پرداخت کنند و اگر فردی شرایط مناسب اقتصادی نداشته باشد، با مشکل مواجه می شود.

دیرباز خاطر نشان کرد: البته گرفتن شهریه در ذات دانشگاه آزاد است چرا به هر حال دانشگاهی خصوصی است و هزینه هایش را باید از دانشجویان بدست آورد.

به گزارش ایسکانیوز، کامبیز دیرباز متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تنکابن است. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم «دختران انتظار» آغاز شد. او همچنین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم «دوئل» احمدرضا درویش بدست آورد.

503

کامبیز دیرباز میکائیل دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد قربانی گلشن‌آبادی معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حضور در کلاس نوستالوژیکی دانشجویان ورودی سال 1372 رشته علوم اجتماعی تبریک روز معلم به استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: با توجه به اوضاع سیاسی جهان و شرایط پیش آمده وظیفه استادان این است که تمامی مفاهیم روز دنیا را به دانشجویان ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد