Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با آغاز سال جدید، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چالش تازه‌ای را رقم زد و از مردم خواست تا برای داشتن نوروزی پاکیزه به کمپین بی زباله بپیوندند. 

در پی دعوت آذری جهرمی آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز با انتشار پستی در اینستاگرام خود ضمن تشکر از وزیر ارتباطات به کمپین بی زباله پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایشان در اینستاگرام خود چنین نوشت:

" خدا زمین را برای سکونت و آرامش انسان ها آفرید و در قبال آن مسئولیت هایی را برای ما معین کرد. قدرشناس زمین باشیم.

ضمن قبول دعوت جناب مهندس جهرمی وزیر محترم ارتباطات در پیوستن به کمپین بی زباله برای این دعوت از ایشان تشکر نموده و عزیزان زیر را به عنوان حلقه‌های بعدی، به این کمپین دعوت می‌نمایم:
دکتر سیدعباس صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
دکتر مجید خدابخش استاندار محترم آذربایجان شرقی
دکتر وحید یامین پور، پژوهشگر و نویسنده محترم
دکتر قاسمی مدیر کل محیط زیست استان آذربایجان شرقی "  انتهای پیام/ پیوستن امام جمعه تبریز به کمپین بی زباله

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات اینستاگرام سیاسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید