Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:48:30 GMT

نگین گردشگری کرمانشاه اینجاست!! + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۴۶۶۲

نگین گردشگری کرمانشاه اینجاست!! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ روستای «زلان» یکی از مناطق دیدنی و زیبای شهرستان جوانرود ( استان کرمانشاه) است. این روستا که در فصل بهار از طبیعت بکری برخوردار است، یکی از دیدنی‌ترین نقاط گردشگری استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

منبع: بنیامین -  کرمانشاه (روستای زلان)

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ چشم‌اندازی از طبیعت زیبا و دوست‌داشتنی در زلان + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناظر زیبا دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب ترین جاهای دیدنی اطراف میدان ونک تهران را بشناسید

ونک از محلات قدیمی و اصیل در تهران محسوب می‌شود که در بخش شمالی این شهر واقع شده است و مقصد خوبی برای تهران‌گردی محسوب می‌شود. درست است که این محله خوش آب‌وهوا قدمت زیادی دارد، اما در طول سال‌ها توانسته خود را هم‌ردیف مناطق جدید و نوساز پایتخت، به‌روز نگه دارد. از ساختمان‌های جدید تا مراکز تفریحی و گردشگری فراوان، میدان ونک را به یکی از پرترددترین و محبوب‌ترین مناطق تهران تبدیل کرده است.جاهای دیدنی اطراف میدان ونک تهران جزو جاذبه‌های گردشگری و تفریحی معروف و پرطرفدار محسوب می‌شوند که دیدن آن‌ها با جذابیت‌های زیادی همراه است.

در صورتی که قصد سفر به تهران را دارید، برای گشت‌وگذار در دل پایتخت، توصیه می‌شود مکان های دیدنی نزدیک میدان ونک تهران را فراموش نکنید. با توجه به استقبال بی‌نظیر مسافران از اقامت و تفریح در محله زیبا و تماشایی ونک، در این مطلب برخی از محبوب‌ترین جاذبه های گردشگری نزدیک میدان ونک تهران را معرفی خواهیم کرد.

 

 

لیست برترین جاهای دیدنی اطراف میدان ونک تهران

بدون شک مسافران و گردشگرانی که به تهران سفر می‌کنند، نمی‌توانند در مدت حضور خود در این شهر، تمام یا حتی نیمی از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی پایتخت را ببینند. چراکه تهران بزرگ‌ترین شهر در ایران و همچنین دومین شهر بزرگ در غرب آسیا محسوب می‌شود که دیدنی‌ها و مجموعه‌های تفریحی فراوانی را در دل خود جای داده است. حتی افراد ساکن در تهران نیز برای گذران اوقات فراغت خود، رفتن به جاهای دیدنی اطراف منطقه محل سکونت خود را در اولویت قرار می‌دهند. به‌عنوان مثال کسانی که در محله ونک ساکن هستند، رستوران‌های اطراف میدان ونک تهران و جاهای دیدنی اطراف آن را برای گذران ساعاتی خوش و مفرح درنظر می‌گیرند. چراکه رفت‌وآمد در پایتخت با طی مسافت زیاد، شلوغی و ترافیک همراه است.

 

اگر شما نیز در سفر به این شهر، هتل‌های نزدیک میدان ونک تهران را رزرو کرده‌اید، بهتر است با جاهای دیدنی اطراف میدان ونک تهران آشنا باشید تا به این شکل بتوانید لحظاتی خوش و خاطره‌انگیز را در قدیمی‌ترین و درعین حال جذاب‌ترین منطقه پایتخت سپری کنید.

 

 

۱- پارک آب و آتش

یکی از معروف‌ترین مکان های دیدنی نزدیک میدان ونک تهران، پارک آب و آتش نام دارد. این پارک با وسعت زیاد و بخش‌های تفریحی و دیدنی متنوع، از زیباترین و محبوب‌ترین پارک‌های تهران محسوب می‌شود. وجود فواره‌های آبی، المان‌هایی از آب و آتش، کافه و رستوران‌های دنج و زیبا، این پارک را به بهترین مکان برای تفریح و گشت‌وگذار در شبهای پایتخت تبدیل کرده است. امکانات رفاهی مطلوبی برای آسایش مسافران و شهروندان فراهم شده است تا بتوانند ساعاتی خوش و آرامش‌بخش را در پارکی خاص و زیبا سپری کنند.

۲- پل طبیعت

زیباترین و باشکوه‌ترین سازه مهندسی مدرن را می‌توانید با رفتن به پل طبیعت ببینید. این پل با معماری فوق‌العاده از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری نزدیک میدان ونک تهران محسوب می‌شود که با جذابیت‌های خود توانسته است شهرت جهانی کسب کند. پیاده‌روی روی این پل زیبا و تماشای چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر تهران برای هر گردشگری جذاب و دوست‌داشتنی است. در طبقات پایین پل طبیعت، کافه و رستوران‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای صرف غذا و نوشیدنی به آنجا بروید. همچنین پل طبیعت و پارک آب و آتش در نزدیکی هم قرار دارند، به این شکل می‌توانید در کمترین زمان از دو مکان دیدنی معروف تهران بازدید کنید.

 

 

۳- بوستان طالقانی

یکی از بهترین و جذاب‌ترین بوستان‌های تهران به نام طالقانی جزو مکان های دیدنی نزدیک میدان ونک تهران محسوب می‌شود که دیدن آن خالی از لطف نیست. جالب است بدانید که بوستان طالقانی به دو مکان دیدنی ذکر شده نزدیک است، بنابراین می‌توانید این سه جای تفریحی را در یک روز ببینید و خاطره خوبی از یک روز پرماجرا در تهران را به یادگار بگذارید. وسعت زیاد، درختان سرسبز و زیبا و هوای تمیز، پارک طالقانی را به بهترین مکان برای پیاده‌روی و سپری کردن لحظاتی آرامش‌بخش تبدیل کرده است. امکانات رفاهی مناسبی مانند چندین سفره‌خانه، نیمکت و آلاچیق در این مسیر زیبا و خوش منظره فراهم شده است.

۴- آسمان نمای مینا

در ورودی پل طبیعت یک مجموعه عالی به نام گنبد آسمان نمای مینا قرار گرفته است که بدون تردید از بهترین جاذبه های گردشگری نزدیک میدان ونک تهران به‌شمار می‌رود. چراکه آسمان نمای مینا، از بزرگ‌ترین و زیباترین آسمان نماهای موجود در خاورمیانه است که بازدید از آن به‌ویژه به کسانی که عاشق نجوم و ستارگان هستند، توصیه می‌شود. با تلسکوپ‌های مجهز و به‌روز آسمان نمای مینا، می‌توانید انواع ستارگان راه شیری و عظمت آسمان را مشاهده کنید.

 

 

۵- باغ ایرانی

در بین محبوب‌ترین جاهای دیدنی اطراف میدان ونک تهران، نباید از جذابیت‌های باغ ایرانی غافل شوید. مجموعه تفریحی باغ ایرانی با درختان قدیمی و سربه‌فلک کشیده و یک عمارت زیبا و تاریخی که درست در میان باغ قرار گرفته است، طبیعت زیبایی را برای شما فراهم کرده است که معماری باغ‌های اصیل ایرانی را به تصویر می‌کشد. بازدید از باغ ایرانی در هر ساعت از شبانه‌روز امکان‌پذیر است. جالب است بدانید که این مکان تفریحی روزانه پذیرای بیش از ۱۵۰۰ گردشگر است که از تماشای شگفتی و زیبایی این مجموعه به وجد می‌آیند.

 

رزرو هتل های تهران با دسترسی مطلوب به جاهای دیدنی اطراف ونک

حالا که با جاهای دیدنی و تفریحی نزدیک میدان ونک آشنا شدید، بهتر است پیش از شروع سفر برای رزرو هتل‌‎های تهران اقدام کنید. در ررزو هتل‌ها و اقامتگاه‌های تهران در میدان ونک و یا هر منطقه دیگر، باید دو نکته مهم را درنظر داشته باشید، یکی موقعیت هتل از نظر دسترسی به نقاط اصلی پایتخت و دیگری نزدیکی آن به جاهای دیدنی و تفریحی تهران است. شما قرار است روزهایی که در تهران حضور دارید، جذابیت‌ها و شگفتی‌های متنوعی را ببینید، پس چه بهتر که دسترسی آسان و ایده‌آلی به جاذبه‌های گردشگری مهم پایتخت داشته باشید. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با هتل های تهران به این صفحه (https://www.eghamat24.com/TehranHotels.html) مراجعه کنید.

هتل های تهران، بازه قیمتی بسیار متفاوتی دارند؛ به عبارتی دیگر، هزینه رزرو هتل های تهران اصولا به نسبت خدماتی که ارائه می‌کنند متغیر بوده و برای هر شب ارزش گذاری شده‌اند. تقریبا تمامی هتل‌ها در طهران، صبحانه سرو می‌کنند اما خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و غیره خدمات لوکس به حساب می‌آیند و به همین دلیل، میزان ارزش گذاری هتل مربوطه را بیشتر می کنند. شما با توجه به بودجه و علت سفرتان می‌توانید نسبت به رزرو هتل تهران اقدام کنید.

اگر قصد دارید تنها سفر کنید و سفرتان کاری و یک الی دو روزه است، پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل های ارزان تر خواهد بود. اما اگر آسایش و راحتی بیشتری را مدنظر دارید و به دنبالی اقامتی لوکس هستید، هتل های لوکس تهران گزینه‌های بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ البته خدمات بهتر و بیشتر و همچنین اقامت در منطقه‌های شمالی تهران، هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت.

سخن پایانی

ونک از محله‌های معروف و اصیل تهران است که با قدمت زیاد خود آثار دیدنی زیادی را به‌نمایش گذاشته است. البته در بین جاهای دیدنی اطراف میدان ونک تهران، نباید از مجموعه‌های تفریحی مدرن و به‌روز غافل شوید. با اقامت در قدیمی‌ترین و سرسبزترین محله تهران، به جاهای گردشگری معروف و محبوبی دسترسی خواهید داشت که در این مطلب به برخی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین آن‎ها اشاره شد.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

دیگر خبرها

  • محبوب ترین جاهای دیدنی اطراف میدان ونک تهران را بشناسید
  • طبیعت روستای اوماسلان بخش موران در روز‌های پایانی سال + فیلم
  • شگفتی‌ساز زانو زد: ارومیه اینجاست، در نیمه نهایی
  • غار سهولان مهاباد، جلوه شگفت‌انگیز طبیعت در زیر زمین
  • سفر به روستاهای تاریخی کرمانشاه خاطره‌ای ماندگار برای مهمانان است
  • اجرای آسفالت معابر روستای اسدآباد انگوری بخش نگین کویر
  • سلطانیه نگین فیروزه‌ای بر رکاب تاریخ
  • جاذبه‌های طبیعی اندیکا/ از روستای «موری» تا دشت «شیمبار»
  • بخش چغامیش آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی
  • استقبال از بهار طبیعت با رایحه بهار قرآن