Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:54:03 GMT

39 شرکت تعاونی درقزوین تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۴۸۰۴

39 شرکت تعاونی درقزوین تشکیل شد

قزوین-ایرنا- معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: 39 شرکت تعاونی در سال گذشته در حوزه های مختلف در این استان تشکیل شد.

مهنوش بهزادپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعاونی ها در گرایش های مختلف تامین نیاز صنوف خدماتی، صنعتی، عمرانی، کشاورزی و فرش دستبافت فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در سال گذشته 10 تعاونی در زمینه خدمات ، 20 تعاونی در زمینه فعالروستا و 9 تعاونی در زمینه های دیگر مجوز فعالیت دریافت کرده اند.
بهزادپور افزود: شهرستان قزوین بیشترین میزان تشکیل تعاونی ها را در سال گذشته به خود اختصاص داد و شهرستان های تاکستان، البرز، آبیک، بوئین زهرا و آوج نیز در رده های بعدی قردار دارند.
این مسئول ادامه داد: بر اساس مجوزهای صادر شده راه اندازی این شرکت های تعاونی در مجموع 717 نفر فرصت شغلی را ایجاد کردند.
۶۸۰ تعاونی در بخش های تامین نیاز تولیدکنندکان، خدماتی، توزیعی، کشاورزی،فرش دستبافت و چند منظوره تا سال ۹۶ در استان قزوین تشکیل شده است.
6101/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعاون تشكيل تعاوني استان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد

مدیر جهاد کشاورزی نظرآباد گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد کرد .   الماسی گفت: یکی از اهداف برگزاری این‌مراسم ارتقاء امنیت غذا،نحوه مبارزه صحیح و به موقع با آفات غلات و همچنین انجام بیمه محصولات کشاورزی است.   وی گفت: در سال زراعی جاری حدود شش هزار هکتار گندم و حدودا پنج هزار هکتار جو در شهرستان نظرآباد کاشه شده است. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد