Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اولین شورای اداری استان البرز در سال ۱۳۹۷، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، استاندار، نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی، مسئولین و مدیران استان، در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

در این جلسه، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رجب، بیان داشت: از ویژگی‌های سال جدید، این است که با ماه رجب آغاز و با این ماه پایان می‌یابد که ان‌شاءالله در تمام سال از خیرات و برکات این ماه بهره‌مند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: استغفار، برترین اعمال ماه رجب است که عامل رفع موانع و گرفتاری‌های مادی و معنوی انسان است و یکی از ویژگی‌های آن این است که برخلاف توبه، می‌تواند در حق سایرین نیز انجام شود و همه باید تلاش کنیم تا از فرصت استغفار ماه رجب بهترین استفاده را داشته باشیم.

امام‌جمعه کرج با اشاره به تأکیدات رهبری به موضوع «جوان‌گرایی» در ابتدای سال جدید، تصریح کرد: توجه به جوان، یکی از دستورات دینی ما است و البته باید جوانان هم ویژگی‌های موردنیاز را در خود تقویت کنند تا بتوان از توان آن‌ها بهره برد.

وی با اشاره به تحولات سریع جهان در عصر کنونی، گفت: اندیشمندان، مهم‌ترین عامل پیروزی امت‌ها در عصر کنونی را علم و ثروت علمی می‌دانند و تأکیدات رهبری مبنی بر تقویت زیرساخت‌های علمی و گسترش فضاهایی چون پارک‌های علم و فن‌آوری در کشور، گواه همین مدعا است.

نماینده رهبر انقلاب در استان البرز خاطرنشان ساخت: نیروی جوان و داشته‌های علمی، دو سرمایه مهم کشور هستند که مدیران باید با برنامه‌ریزی مدون، از این توان به شکل صحیح و کامل بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به شعار سال، یعنی «حمایت از کالای ایرانی»، تأکید کرد: هرچند مردم، بیشتر مخاطب این شعار هستند، اما مسئولین نیز وظایف سنگینی بر دوش دارند که نباید از آن‌ها غافل شوند.

امام‌جمعه کرج تصریح کرد: استفاده از کالای ایرانی، باید به یک موج فرهنگی در جامعه بدل شود و تشویق و ترغیب مردم به این امر مهم، یکی از وظایفی است که بر عهده‌ی دستگاه‌های استان بوده، درعین‌حال برداشتن موانع تولید، وظیفه‌ی مهم دیگری است که بر دوش مسئولین قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان داشت: امیدواریم با اهتمامی که از استاندار محترم درزمینه‌ی احیای تولید در استان شاهد هستیم، شاهد برداشته شدن گام‌های بلندی در مسیر رفع مشکلات اشتغال و رکود در این استان باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: همه مسئولین باید در برنامه‌ریزی‌های درون‌سازمانی خود نیز مسئله‌ی کالای ایرانی را مدنظر قرار دهند و حتی در مسائلی مانند پذیرایی با چای ایرانی و مصرف میوه‌های تولید داخل در جلسات یا استفاده از لوازم‌التحریر داخلی در ادارات، به این امر توجه داشته باشند تا شاهد اثرات سازنده‌ی این مسئله باشیم.

گفتنی است، جلسه‌ی نوروزی شورای اداری استان، به‌منظور بررسی راهبردهای کلان استان با توجه به شعار سال رهبر معظم انقلاب، برگزار می‌گردد و تمام دیدوبازدیدهای نوروزی مسئولین و مدیران نیز به همین جلسه محدودشده است تا به این وسیله از اتلاف منابع و زمان و هزینه‌های بی‌جا برای دیدوبازدیدها در ایام پس از نوروز جلوگیری گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر  گفت: نشست‌های تربیت و تعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست ها در حوزه های مقاومت برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست های تربیت و تعالی در حوزه های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد: مربیان در نشست های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمنان به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.

وی ضمن تاکید بر این مساله که تلاش در جهت تحقق شعار سال یک وظیفه عمومی است گفت: شعار سال و انتظارات رهبر معظم انقلاب در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که مربیان راهکارهایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

آهنگر ادامه داد: تبیین تفکرات و اندیشه های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که در این نشست ها مطرح شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: معاندان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بویژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران و استان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند