Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:15:56 GMT

تردد تانکرهای سوخت در مسیر مریوان سنندج ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۵۰۰۴

تردد تانکرهای سوخت در مسیر مریوان سنندج ممنوع شد

سنندج- ایرنا- فرمانده پلیس راه مریوان سنندج گفت: تردد کامیون های ترانزیتی و تانکرهای حامل سوخت در مسیر مریوان سنندج از نهم تا 15 فروردین در جاده سنندج مریوان و بالعکس ممنوع است.

سرگرد داود ابوالفتحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور کاهش ترافیک و حوادث رانندگی تردد کامیون های ترانزیتی و تانکرهای سوخت در مسیر مریوان سنندج از نهم تا 15 فروردین در جاده سنندج مریوان و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: پیشتر نیز تردد تانکرهای سوخت در مسیر جاده سنندج مریوان از 26 اسفند تا روز 6 فروردین ممنوع بود و فقط در روزهای ششم، هفتم و هشتم فروردین تردد تانکرهای سوخت آزاد بود.
فرمانده پلیس راه مریوان سنندج ادامه داد: تردد کامیون های ترانزیتی و سایر کامیونت ها نیز در روزهای 9، 12 و 17 فروردین در جاده سنندج مریوان و بالعکس ممنوع است.
وی با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون ها در روزهای پایانی سال نیز اضافه کرد: تردد کامیون های ترانزیتی و سایر کامیونت ها در جاده سنندج مریوان و بالعکس در روزهای 25، 28 و 29 اسفند سال گذشته ممنوع بود.
به گزارش ایرنا، تانکرهای سوخت عراقی که از چند سال پیش از طریق مرز رسمی باشماق، وارد کشور می شوند و از طریق جاده مریوان سنندج به استان های جنوبی می روند.
در تعطیلات نوروز هر سال برای رفاه مسافران، محدودیت های ترافیکی در راه های استان اعمال شده است.
پس از رسمی شدن مرز باشماق مریوان از سال 85 تردد تانکرهای حامل سوخت از طریق این مرز وارد کشور می شوند و به دلیل کوهستانی و سخت گذر بودن این مسیر اغلب با بروز حوادث ناگواری همراه است و واژگونی این تانکرهای حامل سوخت علاوه بر تلفات انسانی باعث آلودگی محیط زیستی نیز می شود
بر اساس آمارهای موجود روزانه 400 تا 800 تانکر عراقی در مسیرهای مختلف استان کردستان تردد می کنند.
شهرستان مرزی مریوان در فاصله 130 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/ 3020

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ممنوعيت تردد كاميون جاده مريوان سروآباد تعطيلات نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای خبر داد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه، از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته خواهد بود. همچنین عملیات در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز کیلومتر ۵۰۰+۲ الی ۰۰+۵ آزادراه تهران-پردیس خواهد بود و امکان تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط وجود دارد.

تردد در محور تهران-ساوه محدود می‌شود

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در محور تهران-ساوه به دلیل اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته خواهد بود. ضمن این که در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه عملیات متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۲ الی ۲۹ این محور خواهد بود. این در حالی است که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان‌پذیر است.

کد خبر 748609

دیگر خبرها

  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت