Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@02:16:08 GMT

لحظه اعدام قاتل 7 کودک، زن و مرد در سلماس + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۵۲۱۱

لحظه اعدام قاتل 7 کودک، زن و مرد در سلماس + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: داماد جنایتکار که در اقدامی شوم 7 تن از اعضای خانواده همسرش را به قتل رسانده بود، صبح امروز در ملاءعام اعدام شد.


مصاحبه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلماس پیرامون قصاص قاتل ٧نفر در سلماس

به گزارش گروه جنایی رکنا، قاتلی که هفت نفر از اعضای خانواده همسر خود را در شهرستان سلماس به قتل Murder رسانده بود صبح امروز  ۲۱ دی در فلکه شهرداری ، در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه‌شب ۲۶ اردیبهشت تمام اعضای خانواده‌ای در سلماس از جمله یک نوزاد ۴۰ روزه توسط داماد خانواده به قتل رسیدند. وی در دادگاه به به پنج‌بار قصاص در ملاءعام و ۱۴۸ ضربه شلاق و ۱۴ سال زندان Prison محکوم شد.

در این ماجرای خونین دست‌کم هفت زن و مرد و کودک کشته شدند و عامل جنایت که بلافاصله از صحنه گریخته بود، ساعاتی بعد با ردیابی‌های گسترده پلیسی دستگیرشد.

حدود ساعت یک ونیم بامداد چهارشنبه ساکنان محله خیابان مصطفی خمینی شهرستان سلماس واقع دراستان آذربایجان غربی؛ با شنیدن صدای شلیک‌های گلوله سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون دویدند. آنها بلافاصله وارد خانه محل حادثه Incident شده و درکمال بهت و ناباوری با اجساد خونین شش نفر از ساکنان خانه روبه‌رو شدند که با گلوله از پا درآمده بودند. دقایقی بعد از این واقعه هولناک مأموران کلانتری و امدادگران اورژانس به محل حادثه رسیدند. اما بررسی‌ها نشان داد هرشش نفر از پا درآمده‌اند. اما پیکر دخترک شش ساله‌ای که مجروح شده بود بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت که تحت درمان فوری قرارگرفت.از سوی دیگرتیم‌های پلیس Police که عامل کشتارخانوادگی را شناسایی کرده بودند بلافاصله عملیات گسترده‌ای برای دستگیری جنایتکارمسلح آغازکردند.سردار اصلانی رئیس‌پلیس استان آذربایجان غربی ضمن شرح این قتل Murder عام خانوادگی گفت: حدود ساعت یک و نیم بامداد چهارشنبه (دیروز) پس از اعلام پلیس 110 درباره تیراندازی در شهرستان سلماس و وقوع یک کشتار جمعی خانوادگی بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان سلماس در محل وقوع جنایت Crime حضور یافتند و با صحنه دلخراشی روبه‌رو شدند.

در بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد فرد 39 ساله‌ای به دلیل اختلافات خانوادگی که با خانواده همسرش داشته به طور مسلحانه وارد خانه پدرزنش شده و ضمن درگیری و نزاع با ساکنان خانه تمامی اعضای خانواده را که هفت مرد و زن و کودک بوده‌اند، به رگبار گلوله بسته است.

مأموران با ورود به این خانه و دیدن اجساد قربانیان که بر کف زمین پوشیده از خون پراکنده شده بودند شوکه شدند.دقایقی بعد امدادگران اورژانس با سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه رسیدند تا به کمک مجروحان بشتابند. آنان در میان اجساد سه زن و دو مرد که در زمان حمله و با رگبار گلوله کشته شده و اجسادشان در آن خانه پراکنده بود، متوجه 2 کودک شدند که با وجود اصابت گلوله هنوز زنده بودند. یکی‌شان نوزاد دو ماهه‌ای بود که وضع وخیمی داشت و آن یکی دختربچه 6 ساله‌ خانواده که او نیز با اصابت گلوله به قفسه سینه‌اش مجروح شده بود که هر دو را به بیمارستان سلماس رساندند اما کودک شیرخواره ـ فرزند برادر زن داماد ـ پس از انتقال به بیمارستان جان داد ولی دختربچه 6 ساله خانواده هم‌اکنون در بخش فوریت‌های پزشکی تحت نظر پزشکان قرار دارد.در محل جنایت نیز پنج نفر از اعضای خانواده کشته شده‌اند که 3 زن و دو مرد بوده‌اند. زنان کشته شده عبارتند از: مادر 58 ساله خانواده و دو دختر 28 ساله و 24 ساله اش، دو مرد قربانی نیز پدر 61 ساله خانواده و برادر زن 27 ساله اش بوده‌اند.

دستگیری عامل جنایت

به گزارش پلیس داماد خانواده پس از کشتار اعضای خانواده همسرش از محل جنایت بیرون دوید و هنگام فرار Escape نگاهش به یک خودروی پژو 405 که در کنار خیابان پارک شده بود افتاد و تصمیم گرفت سوار بر آن شود و فرار کند اما راننده خودرو که کناری ایستاده بود از راه رسید و با او به مشاجره لفظی پرداخت اما متهم فراری به‌زور و تهدید سوار خودرو شد و با توجه به اینکه سوئیچ خودرو روی آن بود، ماشین را روشن کرد و به‌سرعت راه افتاد.به گزارش پلیس، پس از فرار داماد جنایتکار، مأموران جست‌وجوی گسترده‌ای را برای یافتن این مرد جوان آغاز کردند و سرانجام در کمتر از 12 ساعت توانستند او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.فرماندار سلماس در این باره گفت: حوالی ساعت یک و نیم بامداد چهارشنبه در پی گزارش تیراندازی در محله‌ای واقع در انتهای خیابان مصطفی خمینی شمالی، مأموران انتظامی و بازپرس کشیک دادسرا بسرعت در محل حاضر شدند.مسعود حاجی علیلو اظهار کرد: درتحقیقات مشخص شد تیراندازی به‌دلیل مسائل خانوادگی بوده که داماد جنایتکار، اعضای خانواده همسرش را به قتل رسانده و از صحنه متواری شده بود. در ادامه تحقیقات مشخص شد او به‌دنبال خروج از محل جنایت، مقابل یک بستنی فروشی ایستاده و خودرویی را به زور سرقت Stealing کرده و پس از فرار به حوالی روستای «مغانجوق» خودرو را رها کرده وگریخته است ،اما خوشبختانه با تلاش مأموران انتظامی عامل جنایت ساعاتی بعد در روستای «یزدکان» دستگیر شد.علت این جنایت، اختلاف‌های خانوادگی داماد با همسر و خانواده همسرش بوده است. وی به خبرنگارحوادث «ایران» گفت: همزمان با اعلام خبر تیراندازی، بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس وارد عمل شده و در نخستین بررسی‌ها با اجساد روبرو شدند.بلافاصله نیز دستور دستگیری متهم فراری صادر شد تا اینکه با ردیابی‌های گسترده پلیسی سرانجام عامل جنایت پس از چند ساعت در حوالی خوی شناسایی و دستگیرشد.وی در نخستین بازجویی‌ها اعتراف کرد به‌دلیل اختلاف‌های شدید خانوادگی مرتکب جنایت شده است که تحقیقات کارآگاهان پلیس در این باره ادامه دارد.

فرماندار سلماس گفت: حسین 39 ساله (قاتل) پس‌از جنایت و قتل‌عام خانواده همسرش با یک خودروی پژو 405 از محل جنایت به سمت خوی و مرز متواری شد.

وی در پاسخ به این سؤال که متهم چگونه ردیابی شد، اظهار داشت: در ابتدا دوستی که همراه او در صحنه جنایت حضور داشت دستگیر شد و پس از آن با ردیابی تلفن همراه متهم مأموران او را دستگیر کردند.

او در ادامه تصریح کرد: شائبه جنون یا حالت غیر طبیعی قاتل The Murderer وجود ندارد چرا که اگر مشکلات روحی داشت، دوست و پسر خودش را هم در صحنه جرم Crime به قتل می‌رساند. ضمن آنکه طبق نظریه پزشکی قانونی، قاتل پس‌از ارتکاب جرم، بالای سر هر کدام از مقتولان رفته و تیر خلاص به آنها شلیک کرده است.حاجی علیلو در پایان گفت: محسن اکبری پدر زن قاتل از بازنشستگان آموزش و پرورش بود و کمک‌های زیادی هم به دامادش (قاتل) کرده بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران قتل Murder زن و مرد کودک اعدام عکس صبح اعدام درملاء عام حوادث سلماس اخبار سلماس اعدام در سلماس اعدام داماد جنایتکار سلماسی حوادث عکس فیلم جوان ایران مرگ پسر پلیس قتل فرزند مادر بیرحم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک فلسطینی در صف کیلومتری غذا | ببینید

دریافت 4 MB

همشهری آنلاین: یک کودک فلسطینی برای دریافت غذا ساعت ‌ها در صف کیلومتری در انتظار ماند.

روز گذشته نیز در جنایت تازه صهیونیست‌ها در غزه، بیش از ۲۲۰ نفر شهید و مجروح شدند.

این شهدا و آسیب دیدگان آوارگانی بودند که در میدان الکویت در شرق غزه منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه بودند و از سوی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفتند. در این جنایت وحشیانه بیش از ۶۰ نفر شهید و دست کم ۱۶۰ نفر هم زخمی شدند.

کد خبر 839367 برچسب‌ها کودکان رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • بازگشت به زندگی پسر بچه ۷ ساله با تلاش ‌اورژانس ورسک
  • نجات پسر بچه ۷ ساله با تلاش اورژانس ورسک
  • بازگشت به زندگی پسر بچه ۷ ساله با تلاش تیم پایگاه اورژانس ورسک + فیلم
  • سر رسیدن صاحب خودرو در لحظه سرقت
  • فوت زوج جوان شهرستانی در تهران به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان/ کودک یک ساله یتیم شد
  • قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت
  • کودک فلسطینی در صف کیلومتری غذا | ببینید
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند! کودک یک ساله یتیم شد
  • فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد