Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پیام مجرد در ارتباط با ضرورت توجه به شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته بارها رهبری شعار  سال را با توجه به حوزه اقتصادی انتخاب کردند؛ پیش از این هم در شعارها موضوع اهمیت حمایت از کالای داخلی را داشته‌ایم. در موضوع شعار  دو سال قبل یعنی اقتصاد مقاومتی نیز به تولیدات ملی توجه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: اما متاسفانه آنچنان که باید به موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و حمایت از تولیدات  ایرانی توجه نشده است . مطمئنا شعار طرح شده شعار مبارکی است، اما در  مسیر اقدام تا  عمل برای رسیدن به تحقق این شعار اتفاقات مختلفی می ‌افتد، بنابراین بخش‌های مختلف  حاکمیتی باید همراه با این شعار شوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جوانان اصلاح طلب چند سالی است که کمپین حمایت از تولیدات داخلی را ایجاد کرده و در راستای ترویج این فرهنگ قدم برداشته‌اند. به تازگی وزارت صنعت  و معدن به این جوانان لبیک گفته و با آنان همراه شده است. پس می توان گفت که جوانان پیش رو در حمایت از صنعت و تولیدات داخلی هستند.

 وی افزود: از آنجا که قشر جوان ایرانی از جمله پرمصرف‌ترین اقشار جامعه ایرانی هستند باید فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را میان این قشر ترویج کرد، جوانان نخبه و کارآفرین ایرانی برای فعالیت در حوزه تولیدات داخلی نیازمند حمایت حاکمیت، دولت  و دو قوه دیگر هستند.

مجرد خاطر نشان  کرد:‌ از آنجایی که رهبری گفته‌اند حمایت از کالای نهایی تولید شده در ایران باید انجام گیرد ما نیز باید سیاسیت گذاری را  به سمتی ببریم که این امر برای مهم به راحتی محقق شود. از سوی دیگر باید تلاش کنیم تا کارگران ناراضایتی‌هایی که در سال 96 داشته  دیگر در این سال نداشته باشند. اگر ما از کالای ایرانی حمایت کنیم باعث اشتعال و تولیدات روزافزون می شویم.

 وی در ادامه گفت: فراموش نکنیم که قوه مققنه و قضاییه نیز باید  نقش تسهیل کننده در این امر  داشته باشند.  در حوزه اداری به ویژه کارآفرینی جوانان ایرانی  باید تسهیل‌گری‌هایی انجام گیرد. بروکراسی ‌های اداری همچون سنگی در مسیر حرکت جوانان قرار گرفته است که باید برداشته شود.

ریییس شاخه جوانان حزب اسلامی کار در پایان  تصریح کرد: با حمایت تمام نهادهای  حاکمیتی می توانیم  کیفیت تولیدات  داخلی را افزاییش دهیم در این صورت است که میل و رغب مردم برای خرید کالای ایرانی افزایش می یابد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟

دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی به این شرح است:
فرد با یکی از اصل مدارک کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا کارت پایان خدمت وارد شعبه می‌شود.

۱ - در ابتدا احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام شده و اگر فرد واجد شرایط رای دادن باشد، به او کارت تعرفه داده می‌شود.

۲- رای دهنده، کارت تعرفه را بر روی مکانی که روی صندوق الکترونیکی است، قرار می‌دهد.

۳- وقتی صندوق اجازه رای دادن را داد، لیست اسامی و کد و تصاویر داوطلبان در اختیار فرد رای دهنده قرار می‌گیرد.

۴- فرد کد داوطلبان را در محل مشخص شده به صورت دستی وارد کرده و رای خود را می‌دهد.

۵- بعد از اینکه فرد رای خود را داد، کارت تعرفه را برمی گرداند و مدرک شناسایی خود را پس می‌گیرد.

۶- در این انتخابات دیگر تعرفه رای کاغذی وجود ندارد و تعرفه‌ای هم داخل صندوق انداخته نمی‌شود.

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان تهران صندوق های الکترونیکی زیر بار می‌رود و شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک اجرا خواهد شد.

دومین دوره از انتخابات مجلس دوازدهم جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • ۷ مرحله رأی دادن در انتخابات الکترونیکی اعلام شد +جزئیات
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب