Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیرماه 1396 شورای شهر، طرحی را تصویب کرد که به موجب آن شهرداری و تمامی سازمان ها و شرکت های وابسته مکلف شدند قبل از اقدام به خرید کالاهای خارجی و وارداتی از مراجع قانونی علی‌الخصوص وزارت صنعت و معدن و تجارت استعلام لازم را در خصوص کالای مشابه تولید داخلی اخذ و نیاز خود را با رعایت قوانین و مقررات مربوط از تولیدات مشابه داخلی تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مصوبه مذکور همچنین کلیه ذی‌حسابان شهرداری تهران و مناطق 22گانه و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و بازرسان آن‌ها و حسابرسان منتخب شورای اسلامی شهر تهران موظفند در این خصوص نظارت کافی را به عمل آورده و در صورت مشاهده موارد مغایر مراتب را اعلام کنند.
همچنین به منظور اجرا و تحقق شعار حمایت از تولیدات داخلی، شهرداری تهران مکلف شده هر شش ماه یکبار گزارش حسن اجرای این مصوبه را به شورا ارائه کند.
با توجه به اهمیت موضوع، شورای پنجم در سال 97 نظارت و پیگیری نحوه اجرای این مصوبه را در دستور کار خود قرار خواهد داد و گزارشی جامع از اقدامات انجام شده توسط مجموعه مدیریت شهری تهران را پیگیری خواهد کرد.
همه به این مهم واقفیم که در صورت تحقق رشد و توسعه اقتصادی، بستری برای اشتغال پایدار و رفع کالاهای قاچاق فراهم می شود، بنابراین حمایت و پشتیبانی تمامی بخش های دولتی، عمومی و خصوصی از محصولات داخلی شرط اساسی برای شکوفایی اقتصادی است.
سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» معرفی شد؛ ایشان به حق بر تولید ملی و اقدام همه جانبه مسئولان در راستای حمایت از آن تاکید کردند و با توجه به اهمیتِ موضوع حمایت از کالای ایرانی، شورای شهر تهران به عنوان پارلمان محلی، مسئولیت مدنی و قانونی خود را انجام خواهد داد.
*عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، ری و تجریش
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اشتغال رعایت قوانین و مقررات زهرا شهر تهران شهرداری تهران موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: رسانه‌ها باید فضای تبلیغاتی خود را در این بخش به کار گیرند و ارزش کار را بیان کنند دین اسلام به کارگر اهمیت می‌دهد و مصرف گرایی را نهی می‌کند.

 وی ادامه داد: همگان باید به تولید و اشتغال ترغیب کنند چراکه با نگاهی گذرا می‌توان دریافت که رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) اهل کار بودند.
خطیب جمعه کرج گفت: بخشی از امنیت شغلی کارگران که رهبر معظم انقلاب فرمودند برعهده دستگاه‌های اجرایی است و بخشی هم مردم دخیل هستند که باید مردم گفتمان سازی برای خرید کالای ایرانی به عنوان حاصل کار کارگرایرانی داشته باشند.
وی تاکید کرد: خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه گفتمان غالب باشد.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بزرگداشت معلم گفت: ویژگی‌های معلم تراز انقلاب اسلامی را باید در شهید مطهری که خصوصیات ویژه‌ای داشت جستجو کرد.
وی افزود: مهمترین راهبرد انقلاب تربیت نسل عالم با فرهنگ و آموزه‌های اهل بیت (ع) است؛ فعالان جبهه انقلاب باید مراقب باشند که نظام آموزشی گرفتار اسناد ۲۰۳۰ یا سکولار نشود؛ معلمی جلوه‌ای از هنر الهی است و روز معلم روز تکریم عشق و ایثار است که قامت این قشر در تربیت نسل آینده خم شده است.
وی گفت: معلمی در ایران اسلامی باید همراه با دمیدن روح امید، بصیرت و دشمن شناسی، استکبارستیزی و زیر ظلم نرفتن باشد؛ معلمان باید به نسل آینده غافل نبودن از امور دیگران را آموزش دهند و روحیه تفکر، تعهد و دغدغه مندی را در نسل‌های مختلف تقویت سازند.
نماینده ولی فقیه دراستان گفت: جبهه مقاومت امروز با هوشمندی و دقت هرچه بیشتر راه نفس کشیدن را بر اسراییل بسته و نفس هایش را به شماره انداخته است.
امام جمعه کرج گفت:  عده‌ای قلم به مزد که اعتقاد به هیچ مرامی ندارند وعده صادق را کتمان می‌کنند یا در تلاش هستند امید به آینده را ازبین ببرند ولی آنچه باید گفت این است که موضوع اصلی اثبات قدرت ایران و نیروی‌های مسلح است نه تعداد موشک‌های به هدف اصابت کرده که اگر این نکته برای مردم جا بیفتد بقیه مسائل حاشیه‌ای ارزشی ندارد.
وی افزود: وقتی در انگلیس و سایر کشور‌ها تظاهرات چندین هزار نفری برعلیه صهیونیست می‌بینیم یعنی غزه پیروز است و به رغم بسیج تمام رسانه‌ها علیه فلسطین و پس از این همه جنایات غزه همچنان پیروز است، چون اسلام پیروز است.
نماینده ولی فقیه در ادامه به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس اشاره کرد و افزود: این دور نیز باید جدی گرفته شود چراکه یک رای هم در انتخابات تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا