Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: شبکه تبلیغی استان همدان باید فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی را در برنامه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی صبح پنج شنبه به مناسبت آغاز سال جدید در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی همدان گفت: باید سبک زندگی و فرمایشات هدایتگر ائمه معصومین(ع) را به‌ عنوان الگوهای تمام نشدنی و خدشه ناپذیر درتمام عرصه ها، سرمشق و سرلوحه امور زندگی خود قرار دهیم تا در راه سعادت و نیک بختی گام برداشته و جامعه ای سالم و رو به رشد و عاری از آسیب ها و معضلات اجتماعی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار شبکه تبلیغی در فرهنگ سازی و تبیین مسائل مختلف در بین آحاد جامعه، افزود: در بحث شعار سال و تحقق اهداف مهم و تعیین کننده آن نیز بدون تردید مجموعه نهاد فرهنگی دینی سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه تبلیغی به خصوص روحانیون مبلغ و بانوان مبلغه می توانند در فرهنگ سازی و نهادینه کردن این مهم در جامعه و ترغیب آحاد ملت برای مشارکت همگانی در حمایت ازکالای ایرانیبسیار موثر و تعیین کننده باشند.

وی رشد و توسعه کشور و رفع بسیاری از معضلات و مشکلات اقتصادی را در گرو عملیاتی شدن وتحقق حمایت ازکالای ایرانی دانست.

وی افزود: با اهتمام ملی برای افزایش کمی و کیفی تولیدات داخلی و توجه داشتن به اثرات مثبت اقتصادی و اجتماعی مصرف کالاهای ایرانی می توان اقتصادی شکوفا و قابل اتکا داشت.

حجت‌الاسلام دشتکی داشتن نگاه برنامه محور و تلاش تکلیف مدارانه در همه عرصه ها را مورد تاکید قرارداد و افزود: ما به‌ عنوان متولیان فرهنگ دینی باید با برنامه ریزی اصولی و هوشمندانه و حرکت مسئولانه سعی کنیم بیشترین اثر بخشی را در جامعه داشته باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور

حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور

"تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب" با بیش از ۵۰۰ گروه جهادی تبلیغی و فرهنگی عضو این مجموعه که هزاران نفر از اساتید و فعالین فرهنگی حوزه‌های علمیه نیز عضو این گروه ها هستند، حمایت قاطع خود را از اقدام اخیر مسئولان محترم فراجا در مقابله با بیحجابی (طرح نور) اعلام کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

هو الغیور

در طول تاریخ، چه در دوران قبل از اسلام و چه در دوران تمدن درخشان اسلامی، حضور مردان غیور و زنان پاکدامن ایران در عرصۀ اجتماع زبان‌زد بوده است و در دوران انقلاب اسلامی نیز حضور و موفقیت ملت ما در اکثر عرصه‌ها با حفظ همین حیا و عفت مایه مباهات مسلمانان جهان شده است.

مع‌الأسف در برهۀ حساس کنونی، که ملت عزیز ایران با تکیه بر پیشینۀ تاریخی و ارزشهای درخشان اسلامی در حال بازیابی عزت و اقتدار خویش است، دشمنان با شناسایی این برگه برنده تلاش دارند با تضعیف غیرت مردان و عفت زنان، بی‌حیایی را در جامعه ترویج کنند و با سرگرم وغوطه‌ور کردن جوانان این مرز و بوم در هرزگی و برهنگی، مانع پیشرفت‌های روزافزون این کشور شوند؛ در این میان معدود افراد هنجارشکن متأثر از رویکرد دشمن تلاش دارند با شکستن هنجارهای اخلاقی، بی‌عفتی و بی‌حجابی را در جامعۀ ایمانی ما نهادینه کنند و راه نفوذ دشمن را باز کنند.

الحمدلله در روزهای اخیر نیروی انتظامی کشور عزیزمان، در راستای انجام وظیفۀ ذاتی خویش با ورود مدبرانه به صحنه و تذکر به هنجارشکنان، مانع گسترش فضای ناشایست شده است؛ امری که مجدداً موجب آغاز هجمه به این نیروی خدوم شده است.

اکنون که رسانه‌های دشمن برای تخریب وجهۀ نیروی شریف انتظامی خیز برداشته است، "تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب" با بیش از ۵۰۰ گروه جهادی تبلیغی و فرهنگی عضو این مجموعه _که هزاران نفر از اساتید و فعالین فرهنگی حوزه‌های علمیه نیز عضو این گروه ها هستند_ حمایت قاطع خود را از اقدامات مسئولان محترم فراجا در «طرح نور» اعلام میکند.

این تشکل با اهتمام بیش از پیش به تبیین موضوع عفاف و حجاب، از مقامات مسئول انتظار دارد، ضمن حمایت از اقدامات فراجا و تسریع در انجام وظایف قانونی و شرعی، برای حفظ بیشتر عفاف و حجاب در جامعه، مانع از سنگ‌اندازی دشمنان داخلی و خارجی گردند. والعاقبه للمتقین

کد خبر 6095999

دیگر خبرها

  • حجاج ایرانی باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند