Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@02:59:59 GMT

تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان چالدران

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۷۲۰۱

تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان چالدران

طی مراسمی از مادران و همسران شهدای 8 سال دفاع مقدس در شهرستان چالدران تجلیل شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش نوای چالدران ،این مراسم با حضور جمعی از پرسنل سپاه این شهرستان با حضور در منزل شهیدان حسین علیزاده ،قاسم شیخ کانلو و موسی عباس زاده که در روستاهای مجنون ،نسیم کندی و عنترکندی  ترتیب یافته بود از صبر و استقامت مادران وهمسران  این شهیدان بزرگوار تجلیل و قدر دانی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه چالدران در این مراسم با بیان اینکه شهدا از جایگاه بسیار والایی بر خوردار هستند افزود :شهدا خون خود را نثار کردند تا اسلام ، قران و عزت و عظمت ایران اسلامی زنده بماند و هیچ دشمنی اجازه تعرض به این مرز و بوم را نداشته باشد .

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری روحیه ایثار و شهادت را تنها راه پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت :اگر در تمام عرصه از ایثارشهدا الگو برداری کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و امروزه ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم .

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین

در مراسم گرامیداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از استاد قربان مافی استادکار مرمت سازه‌های چوبی استان قزوین تقدیر شد. 

مرمت مدرسه علمیه التفاتیه، مدرسه دیانت، مناره‌های مسجد جامع، حسینیه امینی ها، سعدالسلطنه، امامزاده حلیمه خاتون از جمله خدمات ارزنده استاد مافی در زمینه حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی قزوین است.

در این مراسم ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دارابی معاون میراث فرهنگی کشور و قائم مقام وزیر و جمعی از معاونین میراث فرهنگی استانها حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • نخبگان دماوند تجلیل شدند
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین