Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارخانه تولید مشترک خودرو ایران و جمهوری آذربایجان(خزر) در منطقه نفت چالا با ظرفیت سالانه ۱۰‌هزار دستگاه برای تولید پنج مدل خودروی سواری و خط آهن آستارا-آستارا امروز در مراسمی در همایش اقتصادی تجاری، با حضور «حجت الاسلام والمسلمین روحانی» و «الهام علی اف» افتتاح شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، کارخانه تولید مشترک خودروایران و جمهوری آذربایجان(خزر) در منطقه نفت چالا با ظرفیت سالانه ۱۰‌هزار دستگاه برای تولید پنج مدل خودروی سواری و خط آهن آستارا-آستارا امروز پنجشنبه در مراسمی در همایش اقتصادی تجاری، با حضور «حجت الاسلام والمسلمین روحانی»و «الهام علی اف» افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله نخست قرار است محصولات خانواده دنا شامل دنا و دناپلاس در جمهوری آذربایجان تولید شود.

خط تولید محصولات ایران خودرو در سایت جمهوری آذربایجان در فاز ابتدایی باظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار دستگاه آغاز بکار می‌کند که با توسعه، ظرفیت آن به ۱۵ هزار دستگاه در سال می‌رسد.

محصولات تولیدی در سایت جمهوری آذربایجان به کشور‌های مشترک المنافع که قرارداد ترجیحی میان آن‌ها اجرامی شود، صادر خواهدشد. در این پایگاه تولیدی فناوری‌های مدرن، تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته به کار گرفته شده است.

همچنین در این همایش، از طریق ویدئو کنفرانس خط آهن آستارا- آستارا افتتاح شد.

اتصال خط آهن آستاراآستارا به کشور‌های اروپایی، تحول بزرگی در منطقه ایجاد می‌کند و پس از اتصال این خط ریلی به رشت و احداث و تکمیل راه آهن رشت-آستارا کریدور ریلی شمال و جنوب ایران فعال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است

وزیر امور خارجه گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به برگزاری دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تهران نوشت: «روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

آسیا و آفریقا با برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌توانند روند‌های کلان سیاسی و اقتصادی جهان را رقم زنند و به موتور توسعه و پیشرفت پایدار مبتنی بر عدالت و برابری مبدل شوند؛ ایران در قلب منطقه غرب آسیا، از نقش و جایگاه ویژه‌ای در این تحول راهبردی برخوردار است.

دو رویداد مهم دومین اجلاس ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو۲۰۲۴ تهران، فرصتی ارزشمند برای تحقق این اهداف مهم است.»

دیگر خبرها

  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند