Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:12:14 GMT

یزدانی: در ایران سرخابی و در اروپا بارسایی ام

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۷۷۵۶

یزدانی: در ایران سرخابی و در اروپا بارسایی ام

قهرمان کشتی جهان و المپیک هدف خود را در سال 97 کسب 2 مدال خوشرنگ در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی عنوان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در خیلی از نظرسنجی هایی که برای انتخاب برترین ورزشکار سال 96 وجود داشت، حسن یزدانی با اختلاف توانست عنوان نخست را کسب کند. این نابغه کشتی ایران که سال گذشته 3 مدال طلا در میادین مختلف کسب کرد و رکورد جالبی در شکست دادن سریع حریفانش از خود به جای گذاشت، حالا به روزهای سختی که در سال 97 دارد؛ فکر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن یزدانی باید بعد از کمی استراحت خودش را آماده حضور در انتخابی تیم ملی و سپس بازی های آسیایی و مسابقات جهانی کند. او در گفت و گوی جالبی که در ایام نوروز در خانه پدری اش با رادیو ورزش داشته، صحبت های جالبی را به زبان آورده که در ادامه می خوانید.


احترام به بزرگترها را فراموش نمی کنم


من سال تحویل نزد خانواده بودم و هیچ وقت احترام به بزرگترها را فراموش نمی کنم. امیدوارم که سال خوبی برای تمامی ایرانی ها در پیش باشد. همچنین در همین روزهای ابتدایی سال از مردم می خواهم که ورزشکاران را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند تا بتوانیم در میادین پیش رو موفق باشیم.


هدفم در سال 97 دو مدال خوش رنگ است


سال 97 برای کشتی گیران سال سختی است. هم بازی های آسیایی را در پیش داریم و هم مسابقات جهانی. من سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را دارم که امیدوارم آنجا بتوانم موفق باشم و دوبنده تیم ملی را در مسابقات بین المللی برتن کنم. هدفم این است که چه در آسیایی و چه در جهانی مدال خوشرنگی را برای مردم ایران به دست بیاورم.


در جویبار هم تمرین را رها نمی کنم


در ایام نوروز هم علاوه بر اینکه استراحت می کنم؛ تمریناتم را رها نکردم. من در همین جویبار هر روز تمرین می کنم تا زمان جدید اردوهای تیم ملی مشخص شود. برنامه بعدی ما حضور در مسابقات انتخابی است که بسیار سرنوشت ساز و مهم به حساب می آید و من باید خودم را آماده نگه دارم.


در فوتبال سرخابی هستم


به فوتبال علاقه مند هستم؛ اما خیلی فرصت نمی کنم که مسابقات را نگاه کنم. در مواقع استراحت بیشتر این فرصت را پیدا می کنم تا فوتبال ببینم. نمی خواهم بگویم طرفدار کدام تیم در ایران هستم. به هر حال هم استقلال و هم پرسپولیس در ایران محبوب هستند و طرفداران زیادی دارند. من هم سرخابی هستم و هر تیمی که بهتر فوتبال بازی کند؛ لذت می برم. البته در تیم های خارجی طرفدار بارسلونا هستم.

کشتی آزاد حسن یزدانی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان