Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@06:57:06 GMT

ترافیک در آزادراه تهران - قم نیمه سنگین و روان است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۷۸۵۲

ترافیک در آزادراه تهران - قم نیمه سنگین و روان است

سرهنگ احمد خدایاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کمربندی امام علی(ع) از تقاطع 72 تن تا امامزاده شاه جمال و برعکس و همچنین مسیر رفت و برگشت محور قم - سلفچگان نیمه سنگین است و ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان عادی و روان می باشد.
وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات پیش بینی می کنیم در ساعات بعدازظهر ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان پرحجم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در استان قم 209 کیلومتر آزادراه، 191 کیلومتر بزرگراه، 178 کیلومتر راه اصلی و 155 کیلومتر راه فرعی وجود دارد و کل راه های شریانی استان 609 کیلومتر می باشد؛ قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزادراه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان، آزادراه قم - گرمسار و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک اشاره کرد.
خدایاری در ادامه گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون، 70 درصد حوادث رانندگی رخ داده در محورهای مواصلاتی این استان در 30 کیلومتری شهر مقصد رخ داده است.
وی ادامه داد: در این مدت بیشتر تصادف ها در محدوده زمانی بین 12 تا 20 رخ داده که 53 درصد علت این حوادث توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی گزارش شده است.
وی اضافه کرد: 40 درصد حوادث رانندگی مربوط به واژگونی و خروج از محور بدون برخود با سایر خودروها بوده است.
وی به رانندگان توصیه کرد: قبل از سفر استراحت کافی داشته باشند و هنگام رانندگی از انجام کارهایی مانند خوردن و آشامیدن یا صحبت کردن با تلفن همراه که باعث توجه نکردن راننده به جلو می شود، خودداری کنند.
خدایاری افزود: رانندگان باید به میزان هر 2 ساعت رانندگی حداقل 15 دقیقه استراحت کافی در محل مناسبت داشته باشند و پس از رفع خستگی به مسیر خود ادامه دهند.
وی از رانندگان درخواست کرد: زمانی که تصادفی رخ می دهد خودروها را به منتهی علیه سمت راست محور هدایت کنند و منتظر کارشناسان باشند، زیرا توقف در وسط محور باعث ترافیک سنگین و وقوع تصادف های بعدی می شود.
/2085/ 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال بزرگراه تعطیلات نوروز خستگی و خواب آلودگی قم محورهای مواصلاتی استان موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲۷ اسفندماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ شمال
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲۸ اسفندماه
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز / چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان یکطرفه
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز
  • وضعیت ترافیک جاده های پر ترافیک نوروزی در کشور | ترافیک سنگین در محور چالوس | برف و باران در محورهای شمالی وجود دارد؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲۷ اسفندماه