Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار حسن مومنی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در بازدید از جاده‌های گلستان گفت: ترافیک پر حجم، اما روان در محور‌های مواصلاتی در جریان است.

وی با اشاره به آماده باش تمام نیرو‌های پلیس راهور تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داد: پلیس برخورد جدی و قانونی با رانندگان متخلف را به صورت مستمر در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مومنی افزود: علاوه بر آن، فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آگاه سازی و اقدامات اجتماعی از اولویت‌های کاری پلیس در راستای کاهش سوانح و حوادث رانندگی محسوب می‌شود.

وی گفت: اگر می‌خواهیم در راستای کاهش حوادث در رانندگی موفق باشیم باید تمام آحاد جامعه به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام/م   لزوم احتیاط رانندگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک اخبار خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران در حال خلوت شدن/ هنگام خرید نوروزی سد معبر نکنید

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه پایتخت در حال خلوت شدن است، از شهروندان درخواست کرد هنگام خرید نوروزی از سد معبر پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فیروز کشیر ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات شهروندان، درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: امروز یکشنبه ۲۷ اسفند با توجه با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها داشتیم، شاهد ترافیک روانی در مراکز مختلف شهر تهران بودیم.

وی افزود:با توجه به اینکه در حال سپری کردن آخرین روزهای سال هستیم، از شهروندان تقاضا می کنیم هنگامی که برای خرید به مراکز تجاری مراجعه می کنند؛ قوانین را رعایت کرده و از سد معبر پرهیز کنند تا شاهد اخلال در آمد و شد معابر و یا بروز تصادفات نباشیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: برخی از شهروندان از شب گذشته مسافرت های خود را شروع کرده اند به خاطر همین موضوع امروز صبح شاهد ترافیکی کمی خلوت تر در سطح معابر شهر تهران هستیم 
 
کشیر گفت: از امروز شاهد مدیریت بهتر شهروندان در ترددها خواهیم بود که با حضور و زحمات همکاران بنده در سطح معابر شهر تهران شاهد روانی ترافیک و امنیت ترددها هستیم و نکته بسیار مهم در این خصوص حرکت رانندگان با سرعت مطمئنه بوده که با توجه به خلوتی معابر شاهد حوادث نباشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوت ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر در تصادفات رانندگی تا پایان بهمن
  • مسافران نوروزی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند
  • هشدار مهم پلیس به مسافران نوروزی برای سه روز آینده/ جاده‌ها این ۵ استان خطرناک می‌شوند
  • هشدار پلیس راهور به مسافران نوروزی
  • هشدار پلیس به مسافران نوروزی: طی ۳ روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست
  • خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد
  • تهران در حال خلوت شدن/ هنگام خرید نوروزی سد معبر نکنید
  • لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک آستارا در ایام نوروز
  • رئیس پلیس راهور: در ایام تعطیلات نوروزی هیچ خودرویی به‌ دلیل خلافی بالای یک میلیون تومان توقیف نخواهد شد (فیلم)
  • پرتصادف‌ترین خودروها در سال ۱۴۰۲ اعلام شدند | خلافی چند خودرو امسال خلافی‌شان بالای یک میلیون تومان شد؟