Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل مصدقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: از این تعداد 449 هزار و 980 تردد در چهار محور ورودی استان شامل توسکستان (شاهرود – گرگان)، نوکنده ( مازندران - گلستان)، خوش ییلاق ( شاهرود – آزادشهر ) و جنگل گلستان ( بجنورد - گالیکش) ثبت شده است.
به گفته وی؛ دراین پیوند نرخ جریان ترافیک در یک ساعت به میزان 540 وسیله نقلیه بوده، ساعت اوج ترافیک از 19تا 20 شب، میانگین 82کیلومتر سرعت خودروها کیلومتر و جاده علی آبادکتول - گرگان به عنوان پرترافیک ترین مسیردر استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته 648 هزار و 563 تردد در محورهای استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد دارد.
به گزارش ایرنا در 50 نقطه از جاده های استان گلستان دستگاه تردد شمار نصب است.
مصدقی؛ از استقرار گروه های راهداری استان در 18 نقطه پرافیک در دور دوم سفرهای نوروزی به منظورافزایش ایمنی تردد خودروها نیز خبر داد و گفت: از جمله مناطق حضور این گروه ها ورودی نوکنده، اسکله بندرترکمن، نوده خاندوز، قرق، جنگل دلند، کمربندی علی آباد، دو نقطه در محور آزادشهر – مینودشت، ایستگاه راهدارخانه جنگل گلستان، سه راهی کلاله و سه راهی چاتال در حوزه شهرستان مراوه تپه است.
معاون راهداری گلستان؛ وضعیت تردد خودروها در جاده های استان را پرحجم ولی روان اعلام کرد و گفت: در برخی مسیرها به ویژه ورودی جنگل گلستان تا سه راهی کلاله ترافیک نیمه سنگین داریم.
وی همچنین از افزایش ورود وسایل نقلیه به استان در نیمه دوم تعطیلات با توجه به شرایط مساعد جوی خبر داد.
به گفته وی؛ 670 مورد تماس با سامانه 141 برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان طی 24 ساعت گذشته نشان از افزایش تردد ها در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی دارد.
وی افزود: 9 هزار و 714 مورد تماس با سامانه 141 مدیریت راههای استان از سوی هم استانی هاو مسافران نوروزی از25 اسفند 96تا 8 فروردین 97 برقرار شده است.
به گزارش ایرنا بمنظور افزایش ایمنی سفر، روان سازی ترافیک و تامین سلامت مسافران، 2هزار و 900 کیلومتر از راههای اصلی گلستان زیرپوشش طرح نوروزی راهداری با استفرار 37 گروه راهداری است، این گروه ها از 23 اسفند تا 17 فروردین 97 فعال هستند.
در استان گلستان بیش از 5 هزار کیلومتر راه ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد .
گلستان یک میلیون و 869 هزار و 819 نفر جمعیت از اقوام و مذاهب مختلف دارد و از مناطق گردشگر پذیر در شمال کشور است، سالانه از این استان حدود 18 میلیون مسافر و زائر برای حضور در مناطق گردشگری شمال و زیارتی مشهد به ویژه درایام تعطیلات نوروز و تابستان عبور می کنند.
همجواری کوه، دریا، جنگل، دشت و مزارع سرسبز و طلایی به همراه آثار تاریخی فراوان و هوای مطلوب در آغاز بهار، استان گلستان را به مقصد بسیاری از گردشگران کشور تبدیل کرده و گذر زائران حرم امام رضا (ع) که مسیر تهران - گرگان - مشهد را انتخاب می کنند، بر رونق گردشگری استان افزوده است.
این استان مرزی با کشور ترکمنستان، دریای خزر و استانهای مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
6204/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال ترافیک جاده های استان جنگل حرم امام رضا خودرو موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور بجنورد به جنگل گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی، جاده جنگل گلستان به استان خراسان شمالی بازگشایی شد.

دقایقی قبل، این جاده به علت ورود رواناب، مسدود شده بود.

جاده بجنورد به جنگل گلستان، محور اصلی و شریانی شمال کشور است.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش‌از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر
  • تردد ۳۷۰ میلیون نفر در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • تردد روان در محور‌های گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان
  • بازگشایی محور بجنورد به جنگل گلستان
  • انسداد جاده جنگل گلستان - چمن بید
  • جاده جنگل گلستان تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • جاده جنگل گلستان به چمن‌بید مسدود شد
  • جاده جنگل گلستان به چمن‌بید و بالعکس مسدود شد