Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@15:15:39 GMT

بیشترین حوادث جاده ای در نزدیکی شهرها صورت می گیرد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۸۵۴۹

بیشترین حوادث جاده ای در نزدیکی شهرها صورت می گیرد

سمیرم_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: خوشبختانه با وجود افزایش مسافرت های نوروزی شاهد کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در شهرستان سمیرم هستیم.

محسن مومنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به فرا سیدن سال نو و افزایش مسافرت ها و ترددهای جاده ای اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در دو قسمت ایمنی و سلامت و امداد و نجات نوروزی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اهمیت پیشگیری از بروز حوادث گفت: بخش ایمنی و سلامت کارهای مختلفی در بحث پیشگیری را شامل می‌شود که به همین منظور پایگاه های مربوطه در چند کیلومتری شهرها مستقر هستند.

مومنی همچنین با اشاره به وقوع حوادث در چند کیلومتری شهرها گفت: هدف از استقرار کمپ های نوروزی هلال احمر در چند کیلومتری ورودی شهرها استراحت و کاهش تصادفات جاده‌ای بوده ایم که خوشبختانه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته آمار تصادفات کاهش داشته است.

وی با اشاره به وجود کمپین های موجود در نوروز گفت: در این محل ها کودکان با آموزش و یادگیری نکات ایمنی به عنوان همیاران هلال در خودروهای خود با ما همکاری دارد که این امر به خودی خود موجب کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان همکاری مردم در کاهش حوادث را از مهمترین موضوعات دانست و اظهار کرد: علی رغم افزایش ۱۰ درصدی سفرهای نوروزی به شهرستان سمیرم شاهد کاهش تصادفات بوده که امیدواریم تا پایان طرح این آمار افزایش نداشته باشد.

مومنی همچنین با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در امر امداد نجات و پاسخگویی به حوادث تصریح کرد: ۴۰ پایگاه ثابت، یک پایگاه امداد و نجات هوایی و تیم های واکنش سریع استانی در حالت آماده باش نوروزی به سر می برند.

به گزارش ایمنا شهرستان سمیرم یکی از مقاصد گردشگری نوروزی بوده که هر ساله با فرا رسیدن نوروز میزبان مسافران، گردشگران و جهانگردان بسیاری از سراسر ایران و جهان است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه