Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خوان پایه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خدمات رسانی با 150 دستگاه وسیله نقلیه سبک، نیمه سنگین و سنگین در جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.
وی افزود: گشت‌های راهداری و کنترل نامحسوس در جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند سال 1396 آغاز شد و تا 15 فروردین امسال نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این طرح در 2 بخش راهداری و حمل و نقل ایمنی ترافیک به مردم و مسافران نوروزی استان خدمات لازم ارائه می‌شود.
خوان پایه عنوان کرد: در بخش راهداری قبل از آغاز سفرهای نوروزی 800 کیلومتر خط کشی در جاده‌های ارتباطی، نصب علائم و روشنایی برون شهری و تونل‌ها، لکه گیری معابر عمومی و پاکسازی مبادی ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
وی ابراز داشت: در بخش حمل و نقل ایمنی ترافیک نیز با همکاری پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گشت‌های راهداری و کنترل نامحسوس تشکیل و فعال شد.
خوان پایه گفت: 23 راهدارخانه ثابت و سیار تا 15 فروردین امسال در کهگیلویه و بویراحمد به گردشگران نوروزی این استان خدمات رسانی می‌کنند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 6 هزار کیلومتر جاده ارتباطی اعم از اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه دارد.
7535/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال بخش حمل و نقل پلیس راه راهداری و حمل و نقل جاده کهگیلویه و بویراحمد مسافران نوروزی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها