Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال در حالی از روز ۱۴ فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود که نام حدیث صالحی از استان مازندران در میان ۲۷ ملی پوش دعوت شده به چشم می‌خورد.

خسرویار، سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را شامل ژینو پیکری از کرمانشاه، مارال ترکمان از البرز، غزال بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری، فاطمه قاسمی، فاطمه امیری و سیده هانیه خداپرستی از فارس، حدیث صالحی از مازندران، هلیا پیلتن و فاطمه سرور زاده از خراسان رضوی، رقیه جلال نسب از خوزستان، فاطمه مخدومی از کردستان، گلنوش خسروی، شقایق معتمد، مریم صادقانی، زهرا کیانی، مرضیه فیضی و فاطمه شبان از اصفهان، مریم سروری و ملیکا زید آبادی از کرمان، مریم عباسی، آناهیتا رضایی و یاسمین رضایی از تهران، مائده دوجی از گلستان، مبینا اعتماد از آذربایجان شرقی، بهار سیروس از بوشهر و سحر محمد زاده و سانیا بالاجانی از آذربایجان غربی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال از ۱۴ تا ۱۸ فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ

تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان دختر شروع شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران و تاجیکستان در مسابقات آسیای میانه برگزار شد که این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود شاگردان جهان‌نجاتی در تیم کشورمان به پایان رسید.    گل‌های ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.   همچنین بهترین بازیکن زمین تانیا جهانشاهی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران