Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, پرویز عبدی اعلام کرد: در تعطیلات نوروز امسال 27 اکیپ گشت حفاظت اراضی درسطح استان وشهرستان ها فعال هستند.

به گفته وی ؛ همچنین طی این مدت 4 مورد احکام تبصره 2ماده 10 قانون حفظ کاربری با حضور نماینده دادستان درسطح استان اجراشده است .
وی افزود: یکی از راه های برون رفت از مشکلات تغییرکاربری استفاده ازظرفیت تبصره 2 ماده 10 این قانون است که از ابتدا شروع واتفاق تغییرکاربری بلافاصله مانع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحدهای تولیدی استان از شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در بنگاه‌های اقتصادی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مختار احمدی در جمع خبرنگاران از ممنوعیت اشتغال اتباع خارجی فاقد پروانه کار در استان خبر داد و اظهار کرد: برابر ماده ۱۲۰ قانون کار، اتباع بیگانه نمی‌توانند در ایران مشغول به کار شوند، مگر آنکه دارای روادید ورود با حق کار مشخص بوده و مطابق قوانین و آئین‌نامه‌های مربوطه، پروانه کار دریافت کرده باشند. همچنین به موجب ماده ۱۸۱ قانون کار بکارگیری اتباع بیگانه فاقد مجوز کار در واحدهای کارگاهی ممنوع است.

وی با اشاره به شرایط بیکاری در استان و وجود نیروهای جوان توانمند و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، افزود: در بعضی موارد کارفرمایان با توجه به عدم بیمه کردن و کم بودن حقوق و دستمزد اتباع غیرمجاز که بیشتر از کشور افغانستان هستند، اقدام به بکارگیری اتباع بیگانه می‌کنند که منجر به اشتغال فرصت‌های شغلی در استان می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا بازرسان و کارشناسان معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تمام توان به صورت روزانه جهت شناسایی اتباع بیگانه غیرمجاز شاغل در واحدهای اقتصادی، اقدام به بازرسی می‌کنند و سال گذشته نیز بیش از ۱۵۱ مورد بازرسی انجام شد که منجر به شناسایی ۱۷۱ تبعه بیگانه غیرمجاز شد.

احمدی ادامه داد: در راستای نظارت بر بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز و جلوگیری از اشتغال آن‌ها در واحدهای اقتصادی، بازرسان این اداره کل با همکاری نیروی انتظامی بیش از ۴۴ گشت مشترک انجام دادند و در خصوص اخراج اتباع بیگانه غیرمجاز از کشور اقدام کردند.

وی با اشاره به ممنوعیت به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در واحدهای اقتصادی استان، عنوان کرد: کارفرمایان متخلف در این زمینه به مراجع قضائی معرفی می‌شوند که در این زمینه سال گذشته ۶۱ کارفرما که اتباع بیگانه غیرمجاز را در واحدهای خود بکارگیری کرده بودند، شناسایی و ضمن ابلاغ برگ جریمه، به مراجع قضائی معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: سال گذشته با توجه به شناسایی اتباع بیگانه غیرمجاز و جریمه کارفرمایان متخلف حدود ۲۴ میلیارد ریال برگه جریمه به واحدهای اقتصادی که اتباع بیگانه غیرمجاز به کار گرفته بودند، ابلاغ شده است.

احمدی گفت: با توجه به وجود فرصت‌های شغلی و اشغال آن توسط افراد بیگانه غیرمجاز، شناسایی و اخراج این افراد از محیط‌های کاری در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد.

کد خبر 745617

دیگر خبرها

  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • قلع و قمع ۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • شناسایی ۷ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • شناسایی هفت مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار