Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، نیمه دوم سال گذشته بود که سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان مجلس و ستادکل نیرو‌های مسلح در مورد نحوه اعطای کسر خدمت‌های ناشی از ایثارگری، رزمندگی و آزادگی به توافق رسیده و تصمیم برآن شد تا در هر سال ۲۰ هزار نفر دارای بیشترین امتیاز از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

با توجه به تعداد افراد واجد شرایط و سهمیه ۲۰ هزار نفری عملا حداقل در سال نخست اجرای این طرح، تنها افرادی که والدینشان ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه رزمندگی و آزادگی یا ۲۹ و ۲۸ درصد ایثارگری داشته باشند امکان بهره‌مندی از این تسهیلات را پیدا کردند و دیگران یا باید به سربازی می‌رفتند یا اینکه اگر وارد غیبت از سربازی نمی‌شدند می‌بایست در انتظار سال آینده بمانند تا شاید جزو سهمیه ۲۰ هزار نفری قرار بگیرند، در این میان البته مشمولانی که والدینشان ۲۷ و ۲۶ ماه سابقه رزمندگی و آزادگی یا ۲۶ و ۲۷ درصد جانبازی دارند، بیشتر پیگیر این مساله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح در این‌خصوص گفت: متقاضیان ابتدا باید توجه داشته باشند که مهلت استفاده از کسر خدمت‌های ایثارگری برای امسال نیز وجود دارد و اعطای کسر خدمت به افراد دارای ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه رزمندگی، آزادگی و ۲۸ و ۲۹ درصد ایثارگری تا سقف ۲۰ هزار نفر در سال ۹۷ نیز به قوت خود باقی است و متقاضیان می‌توانند امسال هم برای بهره مندی از این کسر خدمت به نیرو‌های مسلح مراجعه کنند.

سردار موسی کمالی درباره اینکه آیا در سال ۹۷، افراد دارای ۲۷ و ۲۶ ماه سابقه رزمندگی و آزادگی و نیز ۲۷ و ۲۶ درصد جانبازی نیز می‌توانند از این کسر خدمت‌ها بهره‌مند شوند، گفت: در سه ماهه نخست سال ۹۷، درباره شرایط بهره مندی این افراد از کسر خدمت‌های جدید اطلاع رسانی خواهد شد، اما در حال حاضر نیازی به مراجعه این افراد وجود نداشته و تنها افرادی که دارای ۲۸ و ۲۹ ماه آزادگی و رزمندگی و ۲۸ و ۲۹ درصد ایثارگری هستند به نیرو‌های مسلح مراجعه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کسر خدمت کسر خدمت های جدید سربازی به چه کسانی می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت