Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:48:19 GMT

مصدومان بارسا به بازی با سویا می‌رسند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۰۵۴۱

مصدومان بارسا به بازی با سویا می‌رسند

تیم فوتبال بارسلونا که شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا دارد، این هفته باید به مصاف سویا برود

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال بارسا در حالی، در هفته سی ام‌، مهمان شاگردان مونتلا در سویا است که ممکن است چند بازیکن کلیدی اش، به دلیل مصدومیت، به این بازی مهم و حساس نرسند.

 

مارک آندره ترشتگن، لوکاس دینیه، لیونل مسی، جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس، مصدومان بارسا برای این دیدار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین خصوص، سانتی نولا سردبیر روزنامه ال موندو دپورتیوو، نزدیک به باشگاه بارسا، گزارش داده از بین این مصدومان، لیونل مسی، جرارد پیکه و ترشتگن، مشکلی برای بازی شنبه شب مقابل سویا در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان ندارند، ولی بوسکتس مراحل پایانی درمانی خود را پشت سر می گذارد و برای بازی مقابل رم در مرحله 1/4 نهایی UCL در دسترس خواهد بود.

 

با این حال مارک برائو خبرنگار تلویزیون بارسا، آلفردو مارتینز و جرارد رومرو خبرنگار راک 1 اسپانیا، هم اعلام کرده اند که والورده به این سه بازیکن، مقابل سویا بازی نخواهد داد، تا برای دیدار با رم آماده باشند.


لازم به توضیح است که، مسی به دلیل کشیدگی عضله پای راست، در بازی های دوستانه آرژانتین مقابل ایتالیا و اسپانیا، شرکت نکرد.


مارک آندره ترشتگن دروازه بان خوش استیل و آلمانی کاتالان ها در بازی دوستانه مقابل اسپانیا مصدوم شد و در بازی مقابل سلسائو به میدان نرفت.


جراد پیکه هم به دلیل مشکل زانو، در بازی مقابل آرژانتین، در دقیقه 34 تعویض شد.


لوکاس دینیه مدافع چپ و فرانسوی بارسا هم که در بازی دوستانه فرانسه مصدوم شده بود، نه تنها بازی مقابل سویا، بلکه بازی رفت و برگشت مقابل رم را هم از دست خواهد داد.

بارسلونا سویا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!