Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@21:33:00 GMT

افتتاح زودتر از موعد جشنواره لاله‌های کرج

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۰۶۷۹

افتتاح زودتر از موعد جشنواره لاله‌های کرج

ششمین جشنواره لاله‌ها در حالی از هفتم فروردین کار خودرا آغاز کرد که قرار بود همانند پنج دوره قبل، از نیمه دوم فروردین میزبانی از شهروندان را برعهده داشته باشد

ایران آنلاین / به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، بنرهایِ ششمین جشنواره لاله‌ها در سطح شهر اکران شده بود و همه آماده بودند از ۱۵ فروردین زیبایی ۲۵۰ هزار گل لاله و بیش از ۱۰۰ هزار انواع گل با طیف‌های رنگی را ببینند که این اتفاق در بازدید شهردار کرج، زودتر رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اصغر نصیری شهردار کرج در بازدیدی که هفتم فروردین از باغ گل‌ها داشت وقتی دید همه چیز مهیای حضورِ شهروندان و مسافران است، زودتر از موعدِ مقرر کلید آغاز ششمین جشنواره لاله‌های کرج را می‌زند، آن هم بدون هزینه، بدون انجام مراسم افتتاحیه و در یک بازدیدِ ساده.

 ششمین جشنواره"لاله‌ها" با تصمیم اصغر نصیری شهردار کرج بدون انجام مراسم‌های معمول، بدون هزینه و در یک بازدیدِ ساده افتتاح شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، دستور تامین منابع مورد نیاز و تکمیل این پروژه را صادر کرد تا با تسریع در ساخت، تا پایان سال تکمیل و بهره برداری از ۵۹ تخت این پروژه انجام شود. 
 
وزیر بهداشت نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

 عین اللهی با اشاره به پذیرش بیماران حوادث رانندگی در بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI کشور امروز در جنوب غرب تهران افتتاح شد تا دسترسی مردم و بیماران به این خدمات افزایش یابد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی در سطح شهر نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های پیشرفته و سرمایه‌ای پزشکی در دولت مردمی در سراسر کشور، از تداوم تامین این دستگاه‌ها برای افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و تصویربرداری در سال جاری و سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • جشنواره گل لاله در اراک