Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما ؛ روزنامه صهيونيستي «اسرائيل نشنال نيوز» نوشت: دني دانون نماينده اسرائيل در سازمان ملل گفته است تا 45 روز ديگر قواعد بازي درباره برجام تغيير خواهد کرد.
دانون روز چهارشنبه به اعضاي دائم شوراي امنيت سازمان ملل متحد درباره ضرب الاجل آتي مربوط به توافق هسته اي ايران(برجام) هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفير اسرائيل در جلسه شوراي امنيت گفت: «ما هم اکنون در برهه زماني حساسي قرار داريم. اين آخرين بخت ما براي اصلاح اشتباهاتمان و به رسميت شناختن اين مسئله است که ما همه بايد در مسير جديدي براي کنترل کردن رفتار بي ملاحظه ايران قدم برداريم. براي اعضاي دائم اين شورا پيامي ساده دارم: اين فرصت را از دست ندهيد. تا 45 روز ديگر ساعت از کار خواهد افتاد و قواعد اين بازي تغيير خواهد کرد.»
دنون افزود: «شما هم اکنون مي توانيد يک انتخاب داشته باشيد؛ اينکه با آمريکايي ها همکاري کنيد و از تلاش هاي صادقانه آنها براي ايجاد خاورميانه اي امن حمايت کنيد يا اينکه ايران را انتخاب کنيد و آنرا توانا سازيد. از شما تقاضا مي کنم که درست انتخاب کنيد.»
دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا که ضمن انتقاد از توافق هسته اي سال 2015 آن را «بدترين توافقي که مورد مذاکره قرار گرفته» توصيف کرده به تازگي تصميم به تمديد لغو تحريم ها عليه ايران گرفته است. هر چند که وي به طور شفاف گفته، اين آخرين بار است که چنين کاري را انجام مي دهد.
وي همچنين به هم پيمانان اروپايي آمريکا و کنگره دستور داده است تا براي اصلاح اين توافق با وي همکاري کنند يا در غير اين صورت واشنگتن از اين توافق خارج مي شود.
ضرب الاجل تعيين شده براي طرف هاي اروپايي براي موافقت کردن با اصلاح برجام تاريخ دوازدهم مه است.
در واکنش به اين اظهارات ترامپ، سه کشور طرف اين توافق يعني فرانسه، انگليس و آلمان پيشنهاد داده اند، عليه ايراني تحريم هاي جديد وضع شود.
کشورهاي غربي مدعي هستند، آزمايش هاي موشک بالستيک ايران نقض قطعنامه سازمان ملل متحد است.
اين در حالي است که ايران نقض قطعنامه هاي سازمان ملل و هر گونه مذاکره بر سر برنامه موشکي اش را به طور قطعي رد مي کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!