Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مسعود دهقانی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: یک دستگاه آمبولانس مجهز به همراه 2 نفر پرستار در تعطیلات نوروزی 1397 در این پایگاه مستقر است و به صورت رایگان به گردشگران این منطقه خدمت رسانی می کند.
وی افزود: استقرار این پایگاه موقت با هدف پوشش فراگیر خدمات فوریت های پزشکی با همکاری شرکت تعاونی توسعه پایدار (شرکت مسئول ساماندهی مرنجاب) در این منطقه کویری صورت گرفته و پس از تعطیلات سال نو نیز در روزهای حضور گردشگران به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل بیان کرد: روزانه 20 گردشگر در تعطیلات نوروزی به طور میانگین خدمات سرپایی رایگان دریافت کردند و تا کنون حادثه خاصی گزارش نشده است.
او اضافه کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آران و بیدگل با دانشگاه علوم پزشکی کاشان حسب دستور هیات دولت در مورد تدوین آئین نامه پوشش فراگیر خدمات فوریت های پزشکی و یکپارچگی کمی و کیفی این خدمات در سراسر کشور تجمیع شده است.
دهقانی عنوان کرد: شهرستان آران و بیدگل هم اکنون پنج دستگاه آمبولانس دارد که با اجرای این طرح، کاشان و آران و بیدگل در مجموع از 20 پایگاه فعال فوریت های پزشکی، 40 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 160 نفر نیروی کارشناس فوریت پزشکی و 70 دستگاه آمبولانس مرکزهای بهداشتی و درمانی خصوصی و غیردولتی برخوردارند.
2 پایگاه شهری و سه پایگاه جاده ای در ابوزیدآباد، نوش آباد و سفید شهر آران و بیدگل فعال است.
بر اساس آمار اعلامی جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 آران و بیدگل، سال 1396 بیش از 100 نفر در اثر سانحه های رانندگی در مسیر مرنجاب آسیب دیدند و یک نفر نیز جان باخت.
منطقه نمونه گردشگری کویر مرنجاب به طور میانگین هفتگی 2 هزار و 500 نفر بازدید کننده دارد و بیش از 50 کیلومتر از مسیر آن خاکی و دارای پیچ های خطرناک است.
کویر مرنجاب واقع در شمال شهرستان آران و بیدگل با 850 متر ارتفاع از سطح آب های آزاد یکی از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور محسوب می شود که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله و دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 103 هزار نفر جمعیت در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آب های آزاد اصفهان بهداشتی و درمانی توسعه پایدار شبکه بهداشت و درمان موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد