Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره بهزیستی شهرستان میبد با بیان این که شهرستان میبد با داشتن 5 خانه کودک بیشترین آمار خانه کودکان را داراست، عمده این کودکان را به علت آسیب های ناشی از طلاق و اعتیاد به این خانه ها آورده شده‌اند.

به گزارش ایسنا، سید محسن فلاح در بازدید از مراکز حدیث مهر مادری و حدیث مهرصفایی کودکان را مایه آرامش، نشاط و سرزندگی خواند و بیان کرد: شهرستان میبد با داشتن 5 خانه کودک و سرپرستی 54 کودک، تنها شهرستانی است که در استان یزد، بیشترین آمار خانه کودکان را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کودکان که ناخواسته از خانواده جدا شده و از مهر و عطوفت پدر و مادر جا مانده اند در مراکز تحت اداره بهزیستی شهرستان میبد نگهداری می شوند و عمدتاً این کودکان، دارای خانواده هستند که به علت آسیب های ناشی از طلاق و اعتیاد در این مراکز تحت حمایت قرار گرفته اند.

وی مهمترین هدف بهزیستی را برگرداندن این کودکان به خانواده ها دانست و گفت: این کودکان تا زمانی که در مراکز بهزیستی و با کمک خیرین دلسوز نگهداری می شوند، آموزشهای تربیتی، دینی، اخلاقی، ورزشی، مهارتهای زندگی، آموزشهای درسی و کلاسیک فرا گرفته و از سنین 6 تا 18سال تحت حمایت قرار می گیرند و پس از سنین 18سالگی وارد جامعه می شوند.

فلاح افزود: کودکان 3 تا 6 سال  دختر و پسر در مرکز مهر صفایی هستند و پس از سن 6 سالگی دختران در مرکز سایه بان دریا و پسران تا سن 13سالگی در مرکز حدیث مهرمادری و پس از 18سالگی در مرکز مهرصفایی و دختران 13 تا 18 سال در مرکز سایه بان دریا تحت حمایت قرار می گیرند.

رییس اداره بهزیستی میبد از نگاه و توجه خیرین شهرستان به این کودکان از الطاف خدایی و حس انسان دوستانه آنها خواند و گفت: 50 درصد از کمک های مالی و حمایت این عزیزان به دست توانای خیرین انجام می شود که با لطف و کمک خیرین امیدواریم تا تشکیل زندگی برای این قشر آسیب دیده همچنان حمایت‌ها  صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و با همکاری معدن سنگ آهن سورک ندوشن، همایش آموزشی مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد در محل خانه فرهنگ دکتر اسلامی این شهر برگزار شد.


این همایش با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تدریس مهندس دشت آبادی رئیس اداره بازرسی کار آن اداره ک و مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سطح کارگاه‌های شهرستان عنوان نمود.


علائی در پایان، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران شهرستان به ویژه کارگران بخش ندوشن تبریک گفت و خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در کارگاه‌های شهرستان توسط کارگران و کارفرمایان شد.


در پایان از ۳ نفر از مسئولین برتر شرکت‌های شهرستان به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه